- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

آخرین فرصت بازنشستگان برای بازنشستگی

به گزارش اخبارپول،  قاضی سراج با اشاره به “طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان” در شورای نگهبان بیان کرد: از تاریخ ابلاغ این قانون به کارگیری بازنشستگان یا بازخرید شده ها که در دستگاههای دولتی و هر دستگاهی که به نحوی از بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند به جز مقامات مطرح در قانون مذکور ممنوع است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاههای مشمول موظفند تا ۶۰ روز پس از تاریخ ابلاغ این قانون افرادی را که شامل این قانون می شوند با آنها تسویه حساب کنند.
وی افزود افراد شامل این قانون نیز باید در مهلت مقرر شده پست خود را ترک کنند پس از این مهلت پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان حقوق و مزایا ممنوع بوده، در حکم تصرف غیرقانونی اموال دولتی است و برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

قاضی سراج با اشاره به تکلیف قانونی بازرسان سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت در اجرای قانون “طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان” تصریح کرد: از دستگاههای مشمول انتظار داریم با رعایت دقیق قانون منع بکارگیری بازنشستگان نهایت همکاری را با سازمان داشته باشند.
گفتنی است طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در جلسه علنی روز دوم مرداد سال ۱۳۹۷ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و بیست و یکم شهریور ماه در شورای نگهبان تایید شد.

در تلگرام ما را دنبال کنید [1]