- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تشریح شکایت چند بانک از باقری درمنی

به گزارش اخبارپول، عبادی در آغاز این جلسه در مورد محکومیت های گذشته حمید باقری درمجتمع اقتصادی گفت: این فرد در شانزدهم دی سال ۱۳۸۸ از شعبه ۱۱۱۹ مجتمع اقتصادی با شکایت بانک ملی و بانک مرکزی و بانک کشاورزی و سپه ۱۳ ماه حبس و رد مال ۷۵۱ میلیارد در حق بانک ملی بیش از ۹۸ میلیارد درحق بانک کشاورزی و بیش از ۲۳۷ میلیارد در حق بانک سپه محکوم شده است.
وی اضافه کرد متهم نسبت به حکم صادر شده اعتراض کرد و پس از تجدیدنظرخواهی دادگاه تجدید نظر حکم صادر شده را تایید کرد و مبالغ را از ریال به دلار تبدیل کرد متهم بعد از تایید حکم سه بار دادرسی انجام داد که در مرحله اول شعبه ۶۹ دادگاه تجدیدنظر استان این اعاده را رد کرد.

عبادی نماینده دادستان بیان کرد که در مرحله دوم شعبه ۷۰ تجدید نظر حبس را تبدیل به جزای نقدی و ارقام را در خصوص رد مال تصحیح کرد، در سومین مرتبه شعبه ۳۸ تجدید نظر استان تهران اعلام کرد که کیفرخواست به ریال بوده و شکات هم اعتراضی در این خصوص نداشتند و دادگاه تجدید نظر بدون درخواست شاکی یا دادستان حق افزایش مجازات را ندارد و دادگاه بدوی راجع به دریافت تسهیلات به دلار نظری نداشته است. به نقل از مهر، عبادی نماینده دادستان در مورد ضمانتنامه های جعلی گفت تمام شرکت های ضمانت خواه زیر مجموعه باقری درمنی بوده است.

ما را در تلگرام دنبال کنید