نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در نشستی با نمایندگان برتر این شرکت ضمن تشریح برنامه ها و دیدگاههای خود شنوای نقطه نظرات و پیشنهادات شبکه فروش بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، جلسه هم اندیشی مدیرعامل با شبکه فروش برتر این شرکت روز شنبه مورخ۱۷/۶/۹۷ در دفتر مدیرعامل و با حضور معاون فنی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش مدیر بازاریابی ، مدیر روابط عمومی و مدیر امور شعب و نمایندگان برگزار شد.
درآغاز این نشست بهنام شهریار ضمن تشکر از فعالیت های این نمایندگان هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی با شبکه فروش بالاخص اخذ نظرات و دیدگاه های آنها در حوزه های مختلف بیان کردند تا با رفع موانع احتمالی موجود، مسیر فعالیت هرچه بیشتر نمایندگان فراهم شود. درادامه این نشست نمایندگان ضمن ابراز تبریک به انتصاب نورالهی به عنوان مدیر عامل شرکت به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و درخواست های خود را در حوزه های مختلف فنی،IT، بازاریابی، بانک – بیمه تبلیغات بیان کردند و پس از بحث و تبادل نظر درخصوص موارد مطرح شده دستورات لازم توسط مدیرعامل جهت تغییر برخی رویه های اداری و تسهیل امور نمایندگان صادر شد.
بر پایه همین گزارش در ادامه این نشست نورالهی با تاکید بر نقش شبکه فروش به عنوان پاشنه آشیل شرکت های بیمه بالاخص درحوزه فروش و جذب پرتفوی بیمه ای مناسب و قبول تعارضات ذاتی بین بخش فروش و فنی شرکت های بیمه دستورات لازم را در خصوص موضوعات درجه بندی و رتبه بندی نمایندگان فروش، افزایش سطح حدود اختیارات، راه اندازی کمیته های فروش تخصصی در رشته های مختلف، تدوین استراتژی تبلیغات، بازنگری در مدل استقرار نمایندگان در شعب بانک تجارت، تقویت سهم دانش بین ذینفعان شرکت، برگزاری دوره های آموزشی و…را صادر کردند و مقرر شد جهت بررسی نتایج حاصل از این نشست سلسله جلسات با شبکه فروش به صورت ماهیانه برگزار و نتایج حاصل از تصمیمات اتخاذ شده گزارش شود.
دکتر نورالهی مدیرعامل همچنین با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را در جهت ارتقای جایگاه شرکت و کمک به شبکه فروش جهت فعالیت در بازار کنونی به کار می گیرند اظهار داشتند نمایندگان نیز می بایست در انجام امور حرفه ای خود رعایت نکات فنی را مد نظر قرار دهند و انتظار فعالیت های غیر حرفه ای و غیر فنی را از مجموعه نداشته باشند. وی افزود باید کمیته تخلفات در مورد بسته شدن کد فعالیت نمایندگان تشکیل و این کمیته نظر نهایی را اعلام کند.
در پایان ایشان ضمن تشکر از حضور نمایندگان برای آنان آرزوی موفقیت کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=116034
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با نمایندگان برتر
نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با نمایندگان برتر
نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با نمایندگان برتر
نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با نمایندگان برتر
نشست صمیمی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با نمایندگان برتر