عمل به مسئولیت های اجتماعی در برخی بانک ها بی سروصدا انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از رازپول، هفته گذشته برنامه بنیاد خیریه فیروزنیا در پردیس سینمایی قلهک برپاشد .این بنیاد خیریه که بسیار بی سروصدا در سال های اخیر حمایت از ۲۰۰ خانوار را تحت سرپرستی دارد برنامه ای را برگزار کرد تا دانش آموزان را مهیای اول مهرماه کند، جشنی که در آن از تمام مقاطع تحصیلی تا دانشجویان مورد حمایت این بنیاد شرکت کرده بودند و با هدایایی نقدی شادی اول مهر را بین اعضا تقسیم کردند.

گذشته از اینکه این بنیاد خیریه هزینه های تحصیل، درمان، خواروبار، جهزیه، مددکاری و مشاوره به اعضای خود می دهد و افراد می توانند با اهدا تنها یکصد هزار تومان به جمع این خانواده نیکوکار بپیوندند و حتی با دریافت قلک های نیکوکاری با این بنیاد هم پیمان شوند، در کنار سالن بزرگ پردیس سینمایی بسته بندی های آبی رنگ که آرم آشنایی از دور روی آن خودنمایی می کرد نظرم را جلب کرد. جلوتر که رفتم دیدم که بسته هایی که روی هم چیده شده و هدایایی مانند دفتر و کاغذ و لوازم التحریر را در خود جا داده لوگوی بانک صادرات دارد.

خوشحال شدم یاد شعار بانک افتادم «بانک صادرات ایران: فراتر از یک بانک» . افق ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ بانک در راستای این شعار برنامه ریزی شده است و معنای این شعار را میتوان با توجه به اهداف، اقدامات استراتژیک و به ویژه استراتژی بانک به خوبی دریافت. به نظر رسید که بانک صادرات مصمم است اهداف و استراتژی خود را محقق کند و از مرزهای متعارف و سنتی بانکداری پای خود را فراتر گذاشته است و به عنوان یک پلتفرم فراتر از یک بانک عمل می کند. بانک صادرات یک گام جلوتر بود و این برای حامیان کوچک هم امیدوار کننده بود.

به یاد آوردم که بانک صادرات در مدیریت مصرف انرژی و حفظ محیط زیست هم تلاش های بسیاری کرده بود و متوجه شدم که حتی در برخی موارد بدون آنکه بزرگ نمایی کند مسئولیت های اجتماعی خود را بی سروصدا انجام می دهد.

این نکته را اضافه کنم که علاقه مندان برای ارتباط با بنیاد خیریه فروزنیا می توانند به سایت این مجموعه به نشانی www.firooznia.ir مراجعه کنند. در هیات مدیره این بنیاد خانوده های اشکوری، مظفریان، توتونچیان، کتانچیان و فیروزنیا حضور دارند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=116009
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک صادرات یک گام جلوتر در مسئولیت های اجتماعی
بانک صادرات یک گام جلوتر در مسئولیت های اجتماعی
بانک صادرات یک گام جلوتر در مسئولیت های اجتماعی
بانک صادرات یک گام جلوتر در مسئولیت های اجتماعی
بانک صادرات یک گام جلوتر در مسئولیت های اجتماعی