معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون نفر ازجمعیت کشور را تحت پوشش دارد و شش میلیون نفر از این تعداد از مستمری بگیران سازمان هستند.

اردیبهشت 99

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول به نقل از ایسنا، مهدی درخشان ۱۴ شهریورماه در آیین افتتاحیه درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر، اظهار کرد: با وجود اینکه هفته دولت تمام شده اما این افتتاحیه به مناسبت هفته دولت است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و شش میلیون نفر از این تعداد از مستمری بگیران سازمان هستند.

درخشان با بیان اینکه زندگی مستمری‌بگیران با مستمری آنان تامین می‌شود، تصریح کرد: این امر بار سنگینی است که بر عهده سازمان تامین اجتماعی گذاشته شده تا بتواند به آنان خدمت کند زیرا این افراد عمر خود را در راه توسعه کشور صرف کردند و اکنون وظیفه سازمان تامین اجتماعی است تا به آنان خدمت کند که در همین راستا ماهیانه هفت هزار میلیارد تومان در این راه مصرف می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی از بودجه نفت و مالیات، دریافتی ندارد و از حق بیمه، بیمه شدگان خود استفاده می‌کند.

درخشان ادامه داد: تلاش شده تا در پنج سال گذشته با نگاه به مناطق محروم توسعه را پیش ببریم به نحوی که بیش از ۹۰ درصد اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته و اقداماتی که در دست انجام است در استان‌های مرزی و کمتر توسعه یافته بوده است که این امر برای سازمان تامین اجتماعی یک افتخار محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پنج سال گذشته بیش از شش بیمارستان در کشور احداث شده و ۳۸ مرکز درمانی نیز در حال احداث و ۵۱ مرکز درمانی در دست طراحی است.

درخشان با بیان اینکه خدمت به مردم در همه جا مورد انتظار است، تاکید کرد: این مهم در سازمان تامین اجتماعی مضاعف است، زیرا بودجه‌ای که مصرف می‌کنیم دسترنج بیمه‌شدگان است.

وی بیان کرد: جامعه کارگری با ما تماس مستمر دارد و انتقادات آنان را می‌پذیریم و یگانگی و صمیمیت میان مسئولان در رده‌های مختلف با جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی موجب شده تا صمیمیت خاصی میان آنان ایجاد شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در شرایط فعلی که دشمنان با تمام قدرت وارد شدند تا ایران شاهد توسعه نباشد، توسعه موجود نیز به برکت یگانگی و صمیمیت میان همگان است.

درخشان خاطرنشان کرد: در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی تلاش کردیم تا بیمارستان و درمانگاه‌ها از نظر تجهیزات پزشکی توسعه مطلوبی داشته باشند و با وجود تحریم‌ها در تجهیزات سرمایه‌ای مشکلی نداریم و در تجهیزات مصرفی تمهیدات کامل اندیشیده شده تا با مشکل مواجه نشویم.

وی بیان کرد: در پنج سال گذشته به طور متوسط معادل ۱۲ تا ۱۶ سال گذشته در حوزه تامین تجهیزات پزشکی و ساخت و ساز، فعالیت انجام شده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=115546
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند