مدیرعامل شرکت بیمه کوثر گفت: شبکه فروش با تکریم بیمه‌‌گذاران و خدمت‌‌رسانی مناسب به بیمه‌‌شدگان و رعایت مولفه‌‌های کیفی می‌‌توانند زینت شرکت‌‌های بیمه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، مجید مشعلچی فیروزآبادی در هجدهمین سفر خود به استان لرستان در دیدار با کارشناسان و نمایندگان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: تعامل و گفت‌وگوی مستمر و اثربخش با شبکه همکاران توانا بسترهای موفقیت شرکت را فراهم خواهد کرد.
وی با تاکید بر برنامه‌محوری و تقید و تعصب بر برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشان‌کرد: برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت با نگاه علمی به بازار و تجزیه و تحلیل داده‌ها پایه‌ریزی شده است.
مشعلچی افزود: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، توجه به ارزش‌ها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت بیمه‌کوثر است.
گفتنی است، معاونان برنامه‌ریزی و نظارت راهبری، فنی و مالی و مدیران امور نمایندگان و بازاریابی و فروش مدیرعامل را در این سفر همراهی کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=114029
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر خدمت‌رسانی سریع
تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر خدمت‌رسانی سریع
تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر خدمت‌رسانی سریع
تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر خدمت‌رسانی سریع
تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر خدمت‌رسانی سریع