حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه ما در جلسه شورای معاونین و مدیران این شرکت ، تقویت شبکه فروش و استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک ملت را از مهمترین اهداف این شرکت در روزهای پیش رو بیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، مدیرعامل بیمه “ما” ، برنامه ریزی برای جذب نمایندگان ۵۴ را حائز اهمیت دانست و گفت: با تقویت شعب و سیاست گذاری های مناسب از طرف ستاد، جذب نمایندگان با کیفیت بالا، دور از دسترس نیست.
بهاری فر با اشاره به اهمیت نرخ دهی فنی در مناقصات بزرگ و مدیریت ریسک مناسب افزود: نقش حوزه فنی شرکت در زمینه جذب مشتریان کلان و ارائه خدمات به بیمه گذاران، مشتریان و مراجعین از اساسی ترین وظایف ذاتی این حوزه است.
وی با اعلام رشد ۲۱٫۸۸ درصدی پورتفوی و افزایش ۵۴ درصدی پرداخت خسارت در سال ۱۳۹۶ گفت:امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر میان مدیران ستاد و شبکه فروش شرکت بیمه “ما” در سال ۹۷ ، پورتفوی شرکت افزایش یافته و رسیدگی به خسارت های اعلامی سریع‌تر انجام شود.
مدیرعامل بیمه “ما”در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه گفت: آماده سازی محتوای فنی از سوی مدیران ستاد، برگزاری دوره های آموزشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش های لازم ، نقش بسزایی در آگاهی عموم مردم خواهد داشت


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=113375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تقویت شبکه فروش هدف راهبردی شرکت بیمه «ما»
تقویت شبکه فروش هدف راهبردی شرکت بیمه «ما»
تقویت شبکه فروش هدف راهبردی شرکت بیمه «ما»
تقویت شبکه فروش هدف راهبردی شرکت بیمه «ما»
تقویت شبکه فروش هدف راهبردی شرکت بیمه «ما»