مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری، توسعه بهره‌وری و صیانت از سلامت و ثبات بانک را مهمترین وظیفه کارکنان دانست.

مجمع فصلی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در این مراسم که با حضور سهامداران عمده بانک، اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و کارکنان بانک اقتصادنوین برگزار شد، علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین اهداف و برنامه‌های این بانک در سال ۹۷ را مجددا یادآوری کرد و افزود سودآوری، وصول مطالبات غیرجاری و تکمیل فروش دارایی‌های مازاد فاقد بازده، محور اصلی برنامه‌های بانک در سال جاری برای تحقق اهداف است.

وی با اشاره به روند حرکتی بانک در سال جاری، توفیقات بدست آمده را نتیجه تلاش شبانه روزی همه همکاران دانست و خاطر نشان کرد در حالیکه شرایط خاص اقتصادی، همه بنگاه‌ها را تحت تاثیر قرار داده است بانک اقتصادنوین با پرهیز از ورود به رقابت ناسالم در نرخ سود سپرده و با اتخاذ تصمیمات سریع و هوشمندانه توانسته است در بسیاری از شاخص‌های عملکردی روند حرکتی مثبتی را تجربه کند.
وی مهمترین دستاورد پایبندی به این خط مشی را سلامت و ثبات بانک دانست و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و مسئولیت‌پذیری همه کارکنان و با ایمان به اهداف و برنامه‌ها، فصل جدیدی از افق‌های درخشان پیش روی بانک پدیدار شود.
در ادامه این مراسم مهندس صدرهاشمی‌نژاد، بنیانگذار بانک اقتصادنوین، دکتر یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان سهامدار عمده و سیامک دولتی رئیس هئیت مدیره این بانک طی سخنانی با تبریک هفدهمین سالگرد تاسیس بانک به همکاران و مشتریان، به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود از مدیران و کارکنان بانک اقتصادنوین پرداختند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=113065
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهداف و برنامه‌های بانک اقتصادنوین در سال ۹۷
اهداف و برنامه‌های بانک اقتصادنوین در سال ۹۷
اهداف و برنامه‌های بانک اقتصادنوین در سال ۹۷
اهداف و برنامه‌های بانک اقتصادنوین در سال ۹۷
اهداف و برنامه‌های بانک اقتصادنوین در سال ۹۷