همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ستاد و شعب و با محوریت بررسی نتایج “طرح جبران” (بیمه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری کشور) به مدت دو روز در هتل جهانگردی دیزین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در این همایش دو روزه سیدمجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به موفقیت بیمه دی در اجرای طرح خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تحت عنوان “طرح جبران” تصریح کرد: مهم ترین امری که این موفقیت را رقم زد ارزشمند ترین دارایی این شرکت یعنی یکپارچگی و انسجام است.
بختیاری با اشاره به اصل حرفه ای گری اظهارکرد: باید در بیمه دی همواره حرف نو داشته باشیم تا بتوانیم یک اثر خوب خلق کنیم. خوشبختانه شرکت بیمه دی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد که این مهم مرهون تلاش ها و فضای صمیمانه و در عین حال حرفه ای همکاران بیمه دی است.
در این همایش تمام ابعاد “طرح جبران” با حضور مدیران ستادی و استانی شرکت بیمه دی مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت و تجربیات ارزنده مدیران شعب به اشتراک گذاشته شد. همچنین مدیر بیمه های عمر نیز با اشاره به ۸ محصول منحصر به فرد بیمه دی که به تازگی روانه بازار شده است ابراز امیدواری کرد که شرکت بیمه دی در آینده نزدیک در بیمه های عمر رشد داشته باشد.
در ادامه عباسعلی بنی صفار رئیس هیئت مدیره بیمه دی با اشاره به دستاوردهای طرح جبران اذعان داشت: طرح جبران این خود باوری را در شرکت بیمه دی نهادینه کرد که هر کاری هر چقدر هم که بزرگ باشد می تواند با برنامه ریزی به خوبی اداره شود و به سرانجام برسد. همچنین محمدرضا کشاورز سرپرست معاونت فنی و بازاریابی نیز ضمن با اهمیت شمردن مدیریت ریسک در شرکت افزود: پروژه مدیریت ریسک شرکت با بهره گیری از مشاوران مجرب در حال تدوین است. اسماعیل داورپناه معاون اقتصادی و توسعه منابع نیز با ارائه گزارشی از مجمع شرکت، وضعیت شرکت را مطلوب و در حال پیشرفت توصیف کرد.

در حاشیه این مراسم نیز مدیران ستاد و شعب به همراه مدیرعامل شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی بیمه دی به پاکسازی رودخانه دیزین از زباله اقدام کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=112572
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد
همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد
همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد
همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد
همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد