شرکت بیمه نوین بزودی پس از طی شدن مراحل پذیرش و گشایش نماد از بازار پایه «ب» به بازار دوم فرابورس ارتقا خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، حسین کریم‌خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین در سی‌وهشتمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه در فرابورس با اعلام انتقال شرکت از بازار پایه «ب» به بازار دوم فرابورس در پاسخ به سوال خبرنگار ایبِنا درباره اینکه بیمه نوین در بین سایر شرکت های بیمه‌ای از چه سهم بازاری برخوردار است و این میزان چقدر در سوددهی و بازدهی شرکت موثر بوده اظهار داشت: بر اساس آخرین آمارها ۱.۶ درصد سهم بازار بیمه کل کشور به شرکت بیمه نوین تعلق دارد که تاثیرات مثبتی در ارزش آفرینی سود سهام شرکت داشته و با اعمال طرح های جدید که تا پایان سال حداقل ۳ طرح جدید اجرایی خواهد شد انتظار داریم تا سود و بازدهی سهام شرکت افزایش پیدا کند.

افزایش ۲۲۱ درصدی سود خالص

کریمخان زند در ادمه با بیان این که کل مالیات شرکت تا پایان سال ۹۵ تسویه شده اعلام کرد: آخرین وضعیت صورت های مالی شرکت نشان می دهد که سود خالص بیمه نوین در سال ۹۶ با رشد ۲۲۱ درصدی مواجه شده و حاشیه سود شرکت نیز در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ افزایش را به ثبت رسانده است.

کاهش زیان انباشته

مدیرعامل شرکت بیمه نوین اضافه کرد: جزییات صورت های مالی بیمه نوین نشان می دهد که زیان انباشته شرکت در سال ۹۶ با کاهش ۳۸ درصدی مواجه شده است.

وضعیت هزینه های عملیاتی

وی در ادامه افزود: هزینه های عملیاتی بیمه نوین در سال ۹۶ به میزان ۳.۷۰۰ میلیون ریال بوده که نسبت به سال ۹۵ که ۳.۱۹۱ میلیون ریال در صورت های مالی درج شده شاهد رشد ۱۵ درصدی هستیم.

ارزش پرتفوی

کریمخان زند گفت: پرتفوی شرکت نیز در پایان دوره ۱۲ ماهه سال ۹۶ با افزایش ارزش همراه بوده به طوری که بر اساس صورت های مالی تایید شده، ارزش پرتفوی شرکت در سال ۹۶ به میزان ۴.۴۲۹ میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال ۹۵ که ارزش این پرتفوی ۳.۶۵۲ میلیون ریال به ثبت رسیده، یک رشد ۲۱.۳ درصدی را شاهد هستیم.

ارتقای سود و بازدهی

مدیرعامل شرکت بیمه نوین اظهار کرد : ارزش سهام و روند سوددهی شرکت با سیاست هایی که تبیین شده در مسیر صحیحی قرار دارد و با این راهبرد علاوه بر این که جلوی زیان دهی گرفته شده در سویی دیگر روند سوددهی شرکت با رشد همراه بوده است.

مالکیت ۶.۸ درصدی سهامداران حقیقی

کریمخان زند در ادامه با بیان این که ۶.۸ درصد سهام بیمه نوین در مالکیت سهامداران حقیقی قرار دارد گفت: حق بیمه صادر شده شرکت در سال ۹۶ به میزان ۴.۴۲۹۰۵۴۳ میلیون ریال بوده که نسبت به سال ۹۵ به میزان ۲۱ درصد رشد به ثبت رسیده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=112531
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتقای بیمه نوین از بازار پایه «ب» به بازار دوم فرابورس نشست
ارتقای بیمه نوین از بازار پایه «ب» به بازار دوم فرابورس نشست
ارتقای بیمه نوین از بازار پایه «ب» به بازار دوم فرابورس نشست
ارتقای بیمه نوین از بازار پایه «ب» به بازار دوم فرابورس نشست
ارتقای بیمه نوین از بازار پایه «ب» به بازار دوم فرابورس نشست