به همت کارکنان شرکت بیمه نوین و با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تفاهم‌نامه ساخت واحد آموزشی در روستای چراغ آباد شهرستان صحنه استان کرمانشاه به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، آرام رشیدی معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جلسه امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اهمیت نقش مؤسسات اقتصادی در ایفای تعهدات اجتماعی در جامعه گفت: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با تصمیمات و اقدامات خود می توانند در حوزه‌های مختلف جامعه اثرگذار عمل کنند که در این راستا شرکت بیمه نوین با درک اهمیت این نقش و ساخت این واحد آموزشی، گامی کوچک ولی موثر در فقرزدایی آموزشی منطقه و تسهیل شرایط تحصیلی کودکان این روستا برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در پی وقوع حادثه تلخ زلزله در مناطق غرب کشور، کارکنان شرکت بیمه نوین تصمیم گرفتند به صورت داوطلبانه یک روز از حقوق خود را به ساخت یک واحد آموزشی در یکی از روستاهای مناطق زلزله زده اختصاص دهند که خوشبختانه امروز تفاهم‌نامه ساخت این واحد آموزشی به امضا رسید.
وی ابراز امیدواری کرد ساخت این واحد آموزشی آغازی برای حضور پر رنگ‌تر خانواده بیمه نوین در فعالیت‌ها و پویش‌های اجتماعی خیرخواهانه و نیک اندیشانه باشد.
همچنین مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن قدردانی از این اقدام نیک اندیشانه و خیرخواهانه بیمه نوین اظهار داشت: پس از وقوع حادثه تلخ زلزله در استان شاهد مشارکت بالای خیرین و همچنین اقدامات مثبت از سوی نهادهای مختلف در بازسازی و نوسازی فضاهای آموزشی در منطقه بودیم که امیدواریم با همراهی و یاری خیرین و مؤسسات داوطلب پروژه‌های مذکور هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=108924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه‌نوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
بیمه‌نوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
بیمه‌نوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
بیمه‌نوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد
بیمه‌نوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد