- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تحریم‌ها تاثیری بر شرکت‌های PSP ندارد

مجید افرا در پاسخ به خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول اظهار داشت: طرفهای خارجی ما باوجود مشکلات ناشی از تحریم ایران، همچنان پایبند به مراودات خود هستند.

وی در نشست خود با خبرنگاران تصریح کرد: از بهمن ۹۶ که بنا به دستور شاپرک درگاه‌های متخلف توسط شرکتهای پرداخت شناسایی و درگاه‌ها مسدود شوند، تاکنون ۱۴۰ درگاه متخلف متصل به شرکت مبنا کارت آریا شناسایی و مسدود شدند.

افرا در ادامه افزود: ۱۰نفر از پرسنل شرکت مبناکارت با تدابیر اندیشیده شده و کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، عضو شرکتهای متخلف شده و درگاه‌ها را رصد و شناسایی کردند.

وی با اشاره به خدمات شرکتهای PSP به استارتاپ‌ها اذعان داشت: وظیفه ما تسهیل‌گری در حوزه پرداخت برای کسب‌وکارهای نوپا است. چراکه این حوزه می‌تواند حلقه اتصال شرکتهای PSPبا اصناف باشد.

مدیرعامل شرکت مبنا‌کارت آریا ادامه داد: ما در حوزه تخصصی، به توانمندی استارتاپ‌ها تکیه کرده و از این طریق به اصناف خدمات ارائه می‌کنیم.

وی افزود: رویکرد ما دعوت از استارتاپ‌هاست تا از مبناکارت سرویس دریافت کنند. چراکه هر استارتاپی که تشکیل می‌شود، نیاز به تسهیل‌گری مالی داردو ما در حوزه‌های غیر سخت‌افزاری زیرساختها را آماده کرده‌ایم.