- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

نخستین عرضه اولیه امسال بورس فردا انجام می شود

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، عرضه اولیه تعداد ۱۸۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به عنوان نخستین عرضه اولیه امسال بورس اوراق بهادار با نماد معاملاتی “سپ”، فردا(یکشنبه) انجام می‌شود.

همچنین حداکثر سهام قابل خرید برای هر کد حقیقی و حقیوقی در این عرضه اولیه ۵ هزار سهم تعیین شده که در دامنه ۶۲۰ تا ۶۵۰ تومان قابل سفارش است.

ضمن این که متعهد خرید ۱۰ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در این عرضه اولیه، شرکت کارگزاری بانک سامان با سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه تعیین شده است.

این گزارش می‌افزاید: در حال حاضر در ترکیب سهامداری شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، بانک سامان با ۲۷.۸ درصد، بانک رفاه با ۳۰ درصد و گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان و بیمه سامان با ۱۵.۲ و ۱۵ درصد، حضور دارند.

همچنین این شرکت به عنوان پانصد و بیستمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “کامپیوتر و فعالیت های مربوط به آن” گروه و طبقه “مشاوره مربوط به نرم‌افزار و عرضه نرم‌افزار” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “سپ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.