مشاور کل سازمان خصوصی سازی گفت: دستور العمل و فرآیند واریز سود سهام عدالت متوفیان در حال پیگیری است و پیش بینی می‌شود نحوه واریز سود متوفیان در تیر ماه مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، سید جعفر سبحانی در خصوص آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت متاخرین به میزان بیان کرد:سود سهام عدالت متاخرین که شامل ۳.۵ میلیون نفر بوده اند از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا به امروز ۳۰ بانک عملیات واریز سود را انجام داده اند و مابقی نیز به محض دریافت سود از شرکت‌ها به حساب بانک‌ها واریز و سپس سود مشمولین در جا تسویه خواهد شد.
وی در ادامه افزود: واریز سود سهام عدالت ۲۰ گروه از مشمولین تا ۱۵ اردیبهشت ماه به طور کامل انجام شده و افراد می‌توانند صورتحساب خود را از سامانه سهام عدالت مشاهده کنند.
مشاور کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه مشمولین همچنان می‌تواند شماره شبای خود را به سامانه ارائه دهند، گفت: مشمولینی که هنوز اقدام به ارائه شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت نکرده اند می‌توانند، با مراجعه با سامانه شبای خود را ثبت کنند که سود این افراد در مراحل بعدی و پس از راستی آزمایی واریز خواهد شد.
سبحانی تاکید کرد: مشمولینی که به تازگی قصد وارد کردن شماره شبا به سامانه را دارند، سود مربوط به سهام این افراد در خرداد ماه و پس از راستی آزمایی واریز خواهد شد و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.
وی در خصوص رمان واریز سود سهام عدالت متوفیان تصریح کرد: دستور العمل و فرآنید مربوط به این موضوع و برنامه نرم افزاری در حال پیگیری است، و در حال مذاکره با دفاتر خدمات الکترونیک و ثبت احوال برای فراهم کردن شرایط پیرامون واریز سود سهام عدالت متوفیان هستیم که پیش بینی می‌شود نحوه واریز سود متوفیان در تیر ماه مشخص شود.
مشاور کل سازمان خصوصی سازی در توضیح زمان آزاد سازی سهام عدالت توضیح داد: در مورد زمان آزاد سازی سهام عدالت باید تصمیمات از سوی مجلس اخذ شود که در این راستا بررسی‌ها آغاز و کمیسیون‌های فرعی و اصلی انتخاب شد و از بورس و سازمان خصوصی سازی برای انجام مراحل قانونی کمک گرفته شده، ولی زمان قطعی آن باید از سوی مجلس تعیین شود.
براین اساس، شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از ارسال لایحه بررسی موضوع سهام عدالت قرار است تا شهریور ماه سال جاری این لایحه به قانون تبدیل شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=108340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اعلام نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان
اعلام نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان
اعلام نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان
اعلام نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان
اعلام نحوه واریز سود سهام عدالت متوفیان