اطلاع رسانی صحیح و مناسب به مردم یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی کنونی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بیژن صادق، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا در شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی با اشاره به عملکرد این شرکت در طول پنج سال گذشته تاکید کرد: به رغم تحریم های اعمال شده در صنعت بیمه کشور، بیمه دانا توانسته تا پایان سال ۹۶ حدود ۹ درصد از بازار بیمه کشور را از آن خود کند.
وی به هجمه ها و فشارهای بین المللی اخیر بر کشورمان به بهانه فعالیت های هسته ای پرداخت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی حدود چهار دهه است با پشتوانه توانایی ها و ظرفیت های علمی و انسانی خود می کوشد ضمن تقویت پایه های ساختاری از منافع ملی کشور در برابر ابرقدرت ها دفاع کند.
وی عملکرد خوب مسوولان کشور در حفظ و تقویت منافع ملی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اقدامات مناسب دستگاه دیپلماسی گفت: مسلم است امریکا از قدرت و شدت نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه نگران است، لذا با افزایش دایره تحریم ها در صدد فشار اقتصادی بیشتر بر مردم است.
صادق در بخشی از سخنان خود رسالت و وظایف روابط عمومی ها را در این شرایط خطیر با اهمیت عنوان کرد و از آنها خواست با اطلاع رسانی صحیح، به موقع و سریع، ضمن شفاف سازی عملکردها، به ایجاد شور و نشاط و فضای امیدواری در مردم کمک کنند.
مدیر عامل بیمه دانا یادآور شد: روابط عمومی ها همچنین می توانند تصویر مناسبی از نوع نگرش، انتظارات و دغدغه های مردم درباره مشکلات احتمالی بیمه ای به منظور تصمیم گیری بهتر و اتخاذ سیاست های مناسب برای جلب نظر و آرامش خاطر مشتریان به مدیران خود ارائه کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=108210
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اطلاع رسانی صحیح و شفاف راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی
اطلاع رسانی صحیح و شفاف راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی
اطلاع رسانی صحیح و شفاف راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی
اطلاع رسانی صحیح و شفاف راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی
اطلاع رسانی صحیح و شفاف راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی