کلنگ احداث دبستان رحمان و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب در مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک سامان و مقامات محلی بر زمین زده شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، در این مراسم که با حضور طاهری بهبهانی مدیرعامل و نعمتی مشاور مدیرعامل بانک سامان، جمالی‌نیا فرماندار، حیدری شهردار، محمدی بخشدار، نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان، محمودی مدیرکل ستادبحران استانداری کرمانشاه، رییس آمورش‌وپرورش و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و اهالی شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، مدیرعامل بانک سامان در سخنانی گفت: بانک سامان همواره براساس نقش و مسئولیت اجتماعی خود و با نگاه حمایت‌های بلندمدت در مناطق محروم یا آسیب‌دیده از حوادثی همچون زلزله، اقدام به انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه کرده است.
طاهری بهبهانی اظهار داشت: ساخت ۹ مدرسه و درمانگاه در مناطق مختلف کشور همچون راهدار بوشهر، ورزقان، دشتیاری، بجنورد و … ازجمله اقدامات زیربنایی بانک سامان در مناطق زلزله‌زده و محروم کشور به‌شمار می‌رود.
مدیرعامل بانک سامان با اشاره به آغاز ساخت دبستان رحمان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۹۰۸ مترمربع در ۹ کلاس، تحویل آموزش‌وپرورش می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بانک سامان برای ساخت و تجهیز این مدرسه مبلغ ۱۷ میلیارد ریال بودجه اختصاص داده است تا با استفاده از بهترین مصالح، تجهیزات و اصول مهندسی ساخته و در اختیار آینده‌سازان کشور قرار گیرد.
مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه با بیان اینکه بانک سامان نخستین بانکی بود که به وعده خود مبنی بر ساخت مدرسه در سرپل‌ذهاب عمل کرد، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه در مدت زمان‌بندی شده و با همت و پیگیری مستمر بانک سامان و تامین به موقع اعتبارات تخصیص‌یافته، پیش از آغاز سال جدید تحصیلی افتتاح شود.
فرماندار سرپل‌ذهاب نیز در سخنانی با قدردانی از نگاه ویژه بانک سامان به بازسازی منطقه در دو حوزه آموزشی و درمانی گفت: با حمایت‌های بانک سامان امیدواریم اول مهرماه این مدرسه با حضور مدیران بانک سامان و مسئولان شهرستان افتتاح شود و دانش‌آموزان در یک مدرسه مدرن و ایمن درس بخوانند.
همچنین عملیات احداث ساختمان مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب که در جریان زلزله سال گذشته تخریب شده بود، در مراسمی با حضور مدیرعامل و مشاور مدیرعامل بانک سامان، فرماندار، شهردار و مدیرکل بهداشت‌ودرمان سرپل‌ذهاب آغاز شد.
مدیرعامل بانک سامان به توجه ویژه بانک سامان به حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: مرکز فوریت های پزشکی سرپل ذهاب در راستای خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده با بودجه‌ای بیش از ۵ میلیارد ریال ساخته می شود و همه هزینه‌های آن را بانک سامان تقبل کرده است.
دکتر طهماسبی مدیرکل بهداشت‌ودرمان سرپل‌ذهاب در این مراسم با اشاره به ادامه خدمات‌رسانی مرکز فوریت‌های پزشکی با وجود تخریب ساختمان در ماه‌های گذشته تصریح کرد: ساختمان جدید این مرکز در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و در دو طبقه ساخته می‌شود.
فرماندار سرپل‌ذهاب نیز در سخنانی گفت: به نمایندگی از سوی دولت و با توجه به مسئولیتم، از توجه ویژه بانک سامان به بازسازی زیرساخت‌های شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب تشکر و قدردانی می‌کنم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=107893
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آغاز ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی و مدرسه بانک سامان در سرپل‌ذهاب
آغاز ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی و مدرسه بانک سامان در سرپل‌ذهاب
آغاز ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی و مدرسه بانک سامان در سرپل‌ذهاب
آغاز ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی و مدرسه بانک سامان در سرپل‌ذهاب
آغاز ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی و مدرسه بانک سامان در سرپل‌ذهاب