کارگزاری بانک پاسارگاد از نرم افزار «پاسارگاد تریدر» با قابلیت انجام سفارشات شرطی و وجود سیستم اعلان به عموم بازدید کنندگان، رونمایی کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، سامانه «پاسارگاد تریدر» دارای سیستم سفارش‎های شرطی و سیستم اعلان در نرم‎افزار معاملات برخط است که از مزایای آن می‌توان به استفاده از سیستم معاملات شرطی می توان بدون پیگیری لحظه ای رویدادهای بازار، اشاره کرد.

در این مراسم مدیرمعاملات برخط کارگزاری بانک پاسارگاد با اشاره به اینکه به تازگی مجوز عملیاتی شدن معاملات شرطی در بازار سهام از سوی سازمان بورس صادر شده است، گفت: این نوع معامله مشابه معاملات الگوریتمی است اما تفاوت مهم آن سادگی و قابل دسترس بودن در روند سفارش دهی خرید و فروش سهام شرکت‎های بورسی و فرابورسی است.

مصطفی اکبریان افزود: معامله­ گران با به‌ کارگیری تحلیل و تجربه معاملاتی خود در بازار سهام، می‌توانند شرایط خاصی را تعیین کرده و این شروط را در سیستم به کار برند که بدون هیچگونه محدودیتی از نظر تعدادی ثبت خواهد شد.

وی افزود: تفاوت مهم این معاملات سادگی و قابل دسترس بودن آن در روند سفارش دهی خرید و فروش سهام شرکت‎های بورسی و فرابورسی است . در این روش، قیمت‌ها و حجم های مختلف، مرکز توجه سیستم قرار می‌گیرد و از هرگونه پیچیدگی و متغیرهای متعدد دور می‌شود و با شروط تعیین شده سفارش به صورت خودکار به هسته معاملات ارسال می شود.

مدیر معاملات برخط کارگزاری بانک پاسارگاد تصریح کرد: کارگزاری توانسته سیستم سفارش‎ های شرطی را به بهترین و ساده ترین شکل در نرم ‎افزار معاملات آنلاین خود قرار دهد تا امکان دسترسی آسان تر برای معامله‌ گران حرفه‎ای فراهم شود. دراین شرایط، معامله گران با به ‌کارگیری تحلیل و تجربه معاملاتی خود در بازار سهام می‌توانند شرایط خاصی را تعیین کرده و این شروط را در سیستم به کار برند. این شروط بدون هیچگونه محدودیتی از نظر تعدادی ثبت خواهد شد و مناسب کلیه سهامداران و کاربران اعم از حرفه ‌ای و مبتدی است.

اکبریان در خصوص سیستم اعلان ها توضیح داد: با استفاده از اعلان ها می توانید بر روی هر نماد اعلان های دلخواه خود را ایجاد کرده تا در صورت وقوع و تحقق شرایط مورد نظر شما در آن نماد، سیستم آن را به شما اطلاع دهد .مهمترین قابلیت های سیستم اعلان ها نیز شامل: اعلان حد ضرر و حد سود تعریف شده توسط کاربر، اعلان سهام در آستانه صف خرید و فروش و یا ایجاد صف خرید و فروش، اعلان ریزش صف خرید و جمع شدن صف فروش در نمادی خاص، پرشدن حجم مبنا در نمادی خاص، تغییر روند یک سهم (از منفی به مثبت یا برعکس) و اعلان های مختلف و نامحدود بر روی حجم معاملات و حجم بهترین تقاضا و عرضه است.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=106796
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سامانه معاملات برخط کارگزاری پاسارگاد معرفی شد
سامانه معاملات برخط کارگزاری پاسارگاد معرفی شد
سامانه معاملات برخط کارگزاری پاسارگاد معرفی شد
سامانه معاملات برخط کارگزاری پاسارگاد معرفی شد
سامانه معاملات برخط کارگزاری پاسارگاد معرفی شد