اخبارپول- رئیس‌کل بیمه‌مرکزی در خصوص حمایت این سازمان از کسب‌وکارهای نوپا در حوزه بیمه گفت: لازم است تمام فعالین صنعت بیمه به حمایت از استارتاپ‌ها توجه ویژه داشته‌باشند تا بتوانند از ایده‌های نوآورانه آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، عبدالناصر همتی در در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس۲۰۱۸) با اشاره به اینکه بیمه مرکزی راهکارهایی برای حمایت از ایده‌های نو اندیشیده است، تصریح کرد: حمایت از استارتاپ‌ها منجر به رشد سریع ضریب نفوذ بیمه در کشور و استقبال مردم از بیمه‌ها می‌شود.
وی در ادامه از آمادگی صنعت بیمه برای تعامل با دو رکن دیگر بازارهای مالی یعنی بورس و بانک خبر داد و افزود:طراحی محصولات جدید در بیمه‌های عمر واتصال منابع آن به صندوق‌های سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های امسال ما است.این امر سبب بالارفتن جذابیت بیمه های عمر شده و محصولات جدیدی را در بازار سرمایه ارائه می‌دهد.
همتی با اشاره به نقش جدی صنعت بیمه در بازرهای مالی گفت: ضریب نقوذ بیمه در کشور دائما در حال رشد بوده و امسال هم این عدد به ۲/۳درصد رسیده است. صنعت بیمه هم نسبت به سال گذشته ۲۱درصد رشد داشته است.
وی همچنین افزود: سال گذشته در زمینه بیمه‌های عمر رشد ۳۰درصدی داشتیم که تلاش می‌کنیم از توان بازار سرمایه استفاده کرده و ریسک بیشتری را بپذیریم.
رئیس‌کل بیمه‌مرکزی گردش مالی صنعت بیمه در سال گذشته را ۵هزارمیلیاردریال عنوان کرد و گفت: با روند رشد بیمه‌های خصوصی در کشور، از شبه رقابتی بودن به سمت رقابتی شدن گام برداشتیم و در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد بازارهای غیرمتمرکز و رقابتی باشیم


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=106683
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

همتی: از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌کنیم
همتی: از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌کنیم
همتی: از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌کنیم
همتی: از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌کنیم
همتی: از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌کنیم