اخبارپول: رییس سازمان بورس در پاسخ به یکی از سهامداران “های‌وب” در خصوص بسته بودن نماد این شرکت در بورس گفت: در صورتهای مالی شرکت های‌وب باید تعدیلاتی توسط هیات مدیره صورت گیرد تا نماد این شرکت باز شود. ما هم در این خصوص تمام تلاش خود را می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اخبارپول، شاپورمحمدی در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس۲۰۱۸) اظهارداشت: تمام نمادهای بسته در بورس باز شدند غیر از ۱۰-۱۵ نماد که تمام تلاش خود را برای بازگشایی این نمادها به کار بسته‌ایم. اکثر توقف‌ نماد هم کمتر از یک روز طول می‌کشد.
وی همچنین مهمترین هدف از برگزاری فاینکس ۲۰۱۸ را فرهنگسازی و ارتقای سواد مالی کشور عنوان کرد و تصریح کرد: در این نمایشگاه آخرین فناوری‌های مالی توسط سازمانها معرفی شده و ما امیدواریم بتوانند مخاطبان خود را پیدا کرده و سرمایه‌های مدنظر را جذب کنند.
محمدی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳۹۰ شرکت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارند افزود: کارگاه‌های آموزشی توسط شرکتهای بین‌المللی با ارائه مدرک معتبر در حاشیه فاینکس ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تحولات بازارسرمایه در سال گذشته گفت: بازده بورس در سال ۹۶ رقمی در حدود ۲۵درصد بود و از ۱۹۵هزار میلیارد تومان در سال ۹۵ به ۲۴۷هزار میلیاردتومان در سال ۹۶ رسید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=106678
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نماد “های‌وب” باز می‌شود
نماد “های‌وب” باز می‌شود
نماد “های‌وب” باز می‌شود
نماد “های‌وب” باز می‌شود
نماد “های‌وب” باز می‌شود