شاخص بورس در سالی که گذشت با ۱۹هزار و ۶۰واحد افزایش معادل ۲۵ درصد رشد را به ثبت رساند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، در سالی که گذشت در مدت ۲۴۱روز معاملاتی تعداد ۲۶۲میلیارد و ۹۹۹میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۴۳هزار و ۱۲۰میلیارد ریال در ۱۵میلیون و ۵۶۳هزار و ۹۲۲دفعه در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۴۴میلیارد و ۱۳۷میلیون سهم به ارزش ۳۱۲هزار و ۱۶۰میلیارد ریال در ۶میلیون و ۳۴۰هزار و ۳۶۵نوبت در بازار اول؛ ۱۰۶میلیارد و ۴۷۱میلیون سهم به ارزش ۲۲۶هزار و ۹۱۵میلیارد ریال در ۹میلیون و ۱۰۴هزار و ۲۷۴نوبت در بازار دوم؛ ۸۳میلیون سهم به ارزش ۸۳هزار و ۴۳۳میلیارد ریال در ۲۴هزار و ۳۶نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰میلیارد و ۳۶۸میلیون سهم به ارزش ۵۹۸ میلیارد ریال در ۲۱۶۶نوبت در بازار مشتقه و ۱۹۴۰میلیون واحد از صندوق های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۰هزار و ۱۴میلیارد ریال در ۹۳هزار و ۸۱نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل بورس نیز که معاملات سال ۹۶ بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده بود در پایان سال گذشته ۱۹هزار و ۶۰واحد افزایش معادل ۲۵ درصد رشد را به ثبت رساند و در ارتفاع ۹۶هزار و ۲۹۰واحد قرار گرفت. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۳هزار و ۶۶۴واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۰هزار و ۱۱۶واحد افزایش مواجه شدند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=106195
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۲۵ درصدی شاخص بورس در سال ۹۶
رشد ۲۵ درصدی شاخص بورس در سال ۹۶
رشد ۲۵ درصدی شاخص بورس در سال ۹۶
رشد ۲۵ درصدی شاخص بورس در سال ۹۶
رشد ۲۵ درصدی شاخص بورس در سال ۹۶