یک مقام مسئول درباره قرارداد جدید ۴۵۵ میلیارد تومانی “های وب” با وزارت ارتباطات توضیح داد و اعلام کرد هنوز رای جامعه حسابداران رسمی ایران درباره صورت های مالی صادر نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، یک مقام مسئول در شرکت داده گستر عصر نوین با اشاره به انتشار کلیاتی از قرارداد جدید با وزارت ارتباطات که عصر دیروز در کدال منتشر شده، اظهار داشت: این قرارداد مربوط به یک کنسرسیوم متشکل از ۶ شرکت فعال در این حوزه شامل آسیاتک، مبین نت، آزمون کیفیت، آذر کاربرد، ارتباطات پرمند و پیام گستر بود که به دلیل عدم امکانات این شرکت ها و لزوم حضور یکی از سه اپراتور تلفن همراه یا “های وب” به این شرکت واگذار شد.

وی با اشاره به انتشار مفاد قرارداد در کدال، ادامه داد: سهم “های وب” از این قرارداد ۹۹.۴ درصد بوده و مدت دوره هم ۱۸ ماه تعیین شده اما دولت تاکید دارد که طی ۱۲ ماه به اتمام برسد. بنابراین تلاش می شود طی ۱۲ ماه امکان بهره برداری از خدمات الکترونیک برای ۹۰۰ هزار متقاضی در ۱۸ هزار روستا فراهم و منجر به کمک به اپراتورها برای رومینگ شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه احتمال افزایش حجم قرارداد ۴۵۵ میلیارد تومانی در آینده وجود دارد، افزود: یکی از مزیت های این قرار داد، متفاوت بودن نحوه شناسایی درآمد طی ۱۰ سال است و طی آن فرایند نگهداری هر روستا شروع می شود.

به گفته وی، فعلا” شناسایی سود این قرارداد برای سال مالی ۹۷ امکان پذیر نیست.

این مقام مسئول درباره نتیجه بررسی های جامعه حسابداران رسمی ایران از صورت های مالی “های وب” هم به بورس پرس گفت: با وجود اتمام بررسی ها، هنوز تکلیف این موضوع اعلام کتبی و رسمی نشده و روایت های متفاوت شفاهی هم شنیده شده که فعلا” نمی توان در مورد اظهارات شفاهی، اعلام موضع کرد.

وی ادامه داد: بنابراین باید منتظر رای کتبی جامعه حسابداران رسمی ایران بود تا بعد از آن مشخص شود، های وب چه واکنشی باید داشته باشد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=105705
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جزییات قرارداد های‌ وب و وزارت ارتباطات
جزییات قرارداد های‌ وب و وزارت ارتباطات
جزییات قرارداد های‌ وب و وزارت ارتباطات
جزییات قرارداد های‌ وب و وزارت ارتباطات
جزییات قرارداد های‌ وب و وزارت ارتباطات