مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی گفت: یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مثل سال های گذشته پربار خواهد بود و بازدهی مناسبی برای هر سه حوزه، خصوصا بیمه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اظهار کرد: صنعت بیمه حضور موثر و پرقدرتی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه خواهد داشت.
زندی با بیان این که صنعت بیمه جدیدترین خدمات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد، افزود: نمایشگاه یازدهم فرصتی برای دست اندرکاران صنعت بیمه است که به ارزیابی بی واسطه و رودرروی عملکرد و دستاوردهای شرکت های بیمه و برنامه های این شرکت ها برای ارتقای صنعت بیمه کشور بپردازند و افق آینده بازار بیمه را با همتایان و همکاران خود به بحث و گفتگو بنشینند.
وی با بیان این که صنعت بیمه در سال های اخیر تحولات فراوانی در سطوح داخلی و جهانی داشته است، افزود: سیر شتابان تحولات صنعت بیمه ایجاب می کند که فعالان این صنعت در فواصل زمانی کوتاه به بررسی وضعیت موجود و افق پیش روی کسب وکار خود بپردازند و رویه ها و رویکردهایی را که بر اثر تحولات بازار و تغییرات فناوری و روش های مدیریتی از کارآمدی لازم فاصله گرفته اند، با رویکردها و تجربه های جدید جایگزین کنند و نمایشگاه بستر لازم برای این امر را فراهم می کند.
مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای امروز بازار مالی کشور ارتباط بهینه و هم افزایی بین بازیگران این بازار است. امیدواریم در نمایشگاه یازدهم با تمهیداتی که اندیشیده شده است، فرآیندهای مشترک بین هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه با برگزاری جلسات هم اندیشی و کارگاه های آموزشی مورد بحث و بررسی فعالان و کارشناسان این سه حوزه قرار گیرد و خروجی این جلسات به تقویت همه ارکان بازار مالی کشور و خصوصا بیمه ها منتهی شود.
شایان ذکر است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸ ) از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.com مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=105193
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حضور موثر صنعت بیمه در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه
حضور موثر صنعت بیمه در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه
حضور موثر صنعت بیمه در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه
حضور موثر صنعت بیمه در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه
حضور موثر صنعت بیمه در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه