از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه بازار سرمایه ۲۲۲روز معاملاتی را پشت سر گذاشته که از این تعداد شاخص بورس ۱۵۴روز را مثبت بوده که این آمار در ۲۲۲روز معاملاتی مدت مشابه سال گذشته ۱۳۱روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، در دومین ماه زمستان امسال بازار سرمایه ۲۱ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۱ روز معاملاتی را مثبت و ۱۰ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۱روز معاملاتی بهمن‌ماه پارسال با ۱۳روز مثبت و ۸روز منفی برای شاخص بورس سپری شده است.

همچنین در دیماه امسال بازار سرمایه ۲۱ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۳ روز معاملاتی را مثبت و ۸ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۰روز معاملاتی دیماه پارسال با ۱۲روز مثبت و ۸ روز منفی برای شاخص بورس سپری شده است.

در آذرماه امسال بازار سرمایه نیز ۱۹ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۴ روز معاملاتی را مثبت و ۵ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۱۸روز معاملاتی آذرماه پارسال با ۱۰ روز مثبت و ۸ روز منفی برای شاخص بورس سپری شده است.

در آبان ماه امسال بازار سرمایه ۲۱روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۷ روز معاملاتی را مثبت و ۴روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۱روز معاملاتی آبان ماه پارسال با ۱۳ روز مثبت و ۸ روز منفی برای شاخص بورس سپری شده است.

همچنین در نخستین ماه پاییز امسال بازار سرمایه ۲۰روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۳ روز معاملاتی را مثبت و ۷ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۱۸ روز معاملاتی مهرماه پارسال با ۱۴ روز مثبت و ۴ روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

همچنین در آخرین ماه تابستان امسال بازار سرمایه ۲۰روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۶ روز معاملاتی را مثبت و ۴ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۱ روز معاملاتی شهریورماه پارسال با ۱۱ روز مثبت و ۱۰ روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

در مردادماه امسال نیز بازار سرمایه ۲۲ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۶ روز معاملاتی را مثبت و ۷ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۱ روز معاملاتی مردادماه پارسال با ۱۷ روز مثبت و ۴ روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

همچنین در تیرماه بازار سرمایه ۱۹ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۴ روز معاملاتی را مثبت و ۵ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۰ روز معاملاتی تیرماه پارسال با ۱۶ روز مثبت و ۴ روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

در خردادماه گذشته نیز بازار سرمایه ۲۱ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۷ روز معاملاتی را مثبت و ۱۴ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۱ روز معاملاتی خرداد پارسال با ۸ روز مثبت و ۱۳ روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

در اردیبهشت ماه امسال هم بازار سرمایه ۲۱ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۷ روز معاملاتی را مثبت و ۴ روز را منفی سپری کرد که این آمار در ۲۱ روز معاملاتی اردیبهشت سال گذشته ۱۰ روز مثبت و ۱۱ روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

همچنین در فروردین امسال بازار سرمایه ۱۷ روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس ۱۷ روز معاملاتی را مثبت سپری کرد که این آمار در ۱۹ روز معاملاتی فروردین سال گذشته ۷ روز مثبت و ۱۲ روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

این گزارش می‌افزاید: از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه در مدت ۱۱ ماه بازار سرمایه ۲۲۲روز معاملاتی را پشت سر گذاشته که از این تعداد شاخص بورس ۱۵۴روز را مثبت بوده که این آمار در ۲۲۲روز معاملاتی مدت مشابه سال گذشته ۱۳۱روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=105044
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش روزهای مثبت شاخص بورس در سالجاری
افزایش روزهای مثبت شاخص بورس در سالجاری
افزایش روزهای مثبت شاخص بورس در سالجاری
افزایش روزهای مثبت شاخص بورس در سالجاری
افزایش روزهای مثبت شاخص بورس در سالجاری