در هشتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور، رؤسای موفق شعب بانک رفاه معرفی و مورد تقدیر واقع شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در این مراسم که به همت مؤسسه عالی آموزش بانکداری و با حضور مدیران عالی بانک مرکزی، مدیران بلند پایه نظام بانکی و روسای موفق شعب بانک ها برگزار شد، روسای شعبی که در شاخص های مختلف عملکردی، حائز بهترین عملکرد شده اند، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه در نشست روسای موفق شعب ضمن قدردانی از عملکرد آن ها گفت: بسیار مفتخریم که همکاران سخت کوش و پرتلاش بانک رفاه در حوزه صف در بین سایر بانک ها می درخشند.
وی با بیان اینکه نگاه عمیق به امور، تلاش، خلاقیت و نوآوری و استعداد کارکنان شعب برتر باعث کسب رتبه شده است، افزود: سازمان های موفق دارای نیروهای تحلیل گر-هوشمند و شاداب هستند که این ویژگی ها نیز در کارکنان شعب برتر وجود دارد زیرا این سرمایه های انسانی می توانند به درستی از منابع مادی و معنوی استفاده کنند و باعث پویایی و رشد سازمان خود می شوند.
عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه یادآور شد: بانک مرکزی براساس چهار محور اصلی مالی، مشتری، فرآیندها و یادگیری ارزیابی انجام داده است. از بعد مالی تعادل در منابع و مصارف،درآمد و هزینه، رعایت ضوابط و مقررات براساس استانداردهای تعریف شده، رسیدگی به مطالبات، ریسک پذیری منطقی و توجه به سودآوری باید مدنظر قرار گیرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=104528
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی شدند
روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی شدند
روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی شدند
روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی شدند
روسای موفق شعب بانک رفاه معرفی شدند