بیمه آسیا برای چهارمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد.

خسارت سیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بیمه آسیا دربیستمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران و در میان ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور با در نظر گرفتن ۳۳ شاخص و۱۱پله صعود ، برای چهارمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد.
بنابراین گزارش، در مراسمی که با حضوروزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز رتبه بندی شرکت های برتر ، مدیران عامل شرکت های برترایران و فعالان اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بیمه آسیا برای چهارمین سال متوالی به عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران معرفی شد.
بنابر اعلام سازمان مدیریت صنعتی ، این رتبه بندی با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.
هم چنین هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایران و رتبه بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه های اقتصادی بیان شده است .
بنابر این گزارش ، بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور،حائز رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران در چهار سال متوالی۱۳۹۳،۱۳۹۴،۱۳۹۵،۱۳۹۶و دارا بودن بیش از یکصد شعبه و سه هزار نمایندگی در سراسر کشور، در تمامی بیست سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران در بین صد شرکت برتر کشور قرارداشته است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=104479
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه آسیا رتبه اول شرکت‌های بیمه شد
بیمه آسیا رتبه اول شرکت‌های بیمه شد
بیمه آسیا رتبه اول شرکت‌های بیمه شد
بیمه آسیا رتبه اول شرکت‌های بیمه شد
بیمه آسیا رتبه اول شرکت‌های بیمه شد