درجه‌‌بندی و رتبه‌‌بندی نمایندگان شرکت بیمه‌‌کوثر براساس شاخص‌‌های تعیین‌شده و اطلاعات سال۹۶ انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، نمایندگان مطابق با شاخص‌های کیفی و کمی تعریف شده در چهار گروه قرار گرفته‌اند.
ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه مجموع امتیاز هر نماینده براساس شاخص‌های تعیین شده هزار است، خاطرنشان‌کرد: برای شاخص‌های کیفی و کمی به‌ترتیب ۳۰۰ و ۷۰۰ امتیاز درنظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه شاخص‌های کیفی از لحاظ امکانات فیزیکی و منابع‌انسانی شامل موقعیت دفتر نمایندگی، وضعیت تابلو، مدرک تحصیلی، عملکرد آموزشی، تخلفات و کارکنان است، افزود: شاخص‌های کمی نیز از لحاظ مدیریت فروش و خسارت شامل ترکیب پرتفو، رشد فروش، وصول مطالبات، نسبت خسارت و خسارت‌های معوق متناسب با شاخص‌های هر استان بررسی و محاسبه شده است.
رتبه‌بندی نمایندگان را یکی از برنامه‌های شرکت به‌منظور تحقق راهبرد هسته دانا و شبکه توانای همکاران دانست و تصریح‌کرد: واگذاری تدریجی امور به نمایندگان فعال، تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی، اعطای تسهیلات و غیره براساس رتبه نمایندگان صورت می‌گیرد.
ابوالفضل آقادادی از برگزاری همایش نمایندگان منتخب سال۹۶ در ۱۴اسفندماه سال‌جاری خبرداد و گفت: در این همایش از نمایندگان برتر کشوری، استانی و هر رشته بیمه‌ای تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=103995
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر
درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر
درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر
درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر
درجه‌بندی سال۹۶ نمایندگان بیمه‌‌کوثر