بلوک ۱۷.۳ درصدی بیمه البرز امروز از سوی سازمان خصوصی‌سازی عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بر اساس مصوبه هیات وزیران مبنی بر واگذاری تمامی سهام باقیمانده متعلق به دولت در شرکت های «بیمه آسیا، البرز و دانا»، امروز سازمان خصوصی‌سازی بلوک ۱۷.۳۴ درصدی بیمه البرز را در بورس عرضه می کند.

این گزارش می افزاید: بلوک «البرز» شامل بیش از ۶۹۴ میلیون و ۶۶۷ سهم است که به قیمت پایه هر سهم ۱۶۳ تومان و به ارزش ۴۲.۵ میلیارد تومان، به صورت ۳۰ درصد نقد و باقی اقساط اقساط ۴ ساله روانه میز فروش می شود.

آخرین اطلاعات مالی
این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه البرز که با نماد «البرز» در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس فعال است، باز و هیچ گره معاملاتی برای آن وجود ندارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای ۷.۲۹ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۴۸ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده
بر اساس این گزارش، پنج سهامدار عمده بیمه البرز، شامل «گروه توسعه مالی مهرآیندگان با ۱۸.۷۶۰ درصد، دولت با ۱۷.۳۴۰ درصد، سرمایه گذاری صباتامین با ۱۵.۷۷۰ درصد، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان وعشایر با ۱۳.۰۱۰ درصد و سرمایه گذاری توسعه معین ملت با ۱۰.۵۰۰ درصد» است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=103753
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

عرضه بلوک بیمه البرز در روز جاری
عرضه بلوک بیمه البرز در روز جاری
عرضه بلوک بیمه البرز در روز جاری
عرضه بلوک بیمه البرز در روز جاری
عرضه بلوک بیمه البرز در روز جاری