یک کارشناس بازار سرمایه از به تعویق افتادن نماد بانکی صادرات به بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت توقف نماد بانکی صادرات به بورس به باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هم اکنون وضعیت نماد بسیاری از بانک‌ها از جمله صادرات، تجارت، کارآفرین در فرابورس متوقف است.
وی ادامه داد: باید توجه داشت که توقف نماد‌های بانکی به صورت‌های مالی آنها برمی‌گردد و زمانیکه این صورت‌ها بصورت گزارشی ارائه شود، نماد آنها بازگشایی خواهد شد.
دارابی تصریح کرد: هم اکنون وضعیت بسیاری از این نماد‌ها در بلاتکلیفی بسر می‌برد و باید تلاش شود که این نماد‌ها بازگشایی شوند.
این کارشناس بازار سرمایه گفت: پس از انتشار گزارش‌ها در کدال، انتظار می‌رود که نماد‌های بانکی از جمله صادرات بازگشایی شود.
گفتنی است؛ نماد معاملاتی شرکت بانک صادرات که با نماد «وبصادر» در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس فعالیت دارد، از ۲۹ تیر ماه ۹۵ متوقف است و سهامداران آن بیش از ۲۰ ماه است که منتظر بازگشایی نماد آن هستند.
از این رو سهامداران بانک صادرات که ماه‌ها است منتظرند تا با برگزاری مجمع و در پی آن بازگشت نماد معاملاتی‌شان به بورس، دستکم حبس طولانی مدت نقدینگی خود را پایان یافته ببینند، باز هم چاره‌ای جز صبوری ندارند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=103708
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

توقف مجدد نماد بانک صادرات
توقف مجدد نماد بانک صادرات
توقف مجدد نماد بانک صادرات
توقف مجدد نماد بانک صادرات
توقف مجدد نماد بانک صادرات