بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.

بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به نماینده بانک اعطا شد.
این استاندارد بین المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقا برای این هدف طراحی شده است. استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ به سازمان کمک می کند که بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل کرده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=102660
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک ملی گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت
بانک ملی گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت
بانک ملی گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت
بانک ملی گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت
بانک ملی گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت
بانک ملی گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت
بانک ملی گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ گرفت