سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ این سازمان کارت طلایی یا کارت سلامت برای بیمه شدگان و مستمری بگیران صادر نمی کند.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ این سازمان کارت طلایی یا کارت سلامت برای بیمه شدگان و مستمری بگیران صادر نمی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، از سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس تقی پور افزود: خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی تنها با ارائه کارت ملی توسط بیمه شدگان و مستمری بگیران در مراکز ملکی و با دفترچه تامین درمان در مراکز غیر ملکی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه این سازمان به هیچ عنوان کارت طلایی یا کارت سلامت تامین اجتماعی صادر نمی کند، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به درب منازل بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم برای دریافت وجه به منظور صادر کردن اینگونه کارتها، نداشته و نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش های مردمی، تماس های زیادی با جمعی از بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان گرفته شده که برای دریافت کارت طلایی یا کارت سلامت تامین اجتماعی، پرداخت مبالغی بین ٢٠٠ تا ۴٠٠ هزار تومان، الزامی است، افزود: متاسفانه در برخی موارد به مستمری بگیران گفته شده است که اگر این مبالغ را پرداخت نکنند، حقوق ماهیانه شان قطع خواهد شد که این موضوع نیز به هیچ عنوان صحت ندارد.
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اخبار این سازمان، روزانه از طریق سایت رسمی به نشانی www.tamin.ir و رسانه های معتبر کشور منتشر می شود.

تقی پور خطاب به بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره تلفن ١۴٢٠ آماده پاسخگویی به بیمه شدگان و مستمری بگیران است.

گفتنی است؛ مراکز ملکی، به مراکز درمانی اطلاق می شود که مالکیت کامل آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و خدمات درمانی در این مراکز به طور کاملا رایگان انجام می شود و مراکز غیر ملکی به مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان اطلاق می شود.

سازمان تامین اجتماعی با حدود ۴۲ میلیون بیمه شده، ۱۸ نوع خدمت به بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان در سراسر کشور ارائه می دهد، حدود سه میلیون نفر از افراد تحت پوشش این سازمان را مستمری بگیران و بازنشستگان تشکیل می دهند.

بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای گسترده این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود، همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به سازمان، شعب اقماری و کارگزاری های سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب مشغول به فعالیت هستند.

سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است، ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=102078
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تامین اجتماعی کارت طلایی صادر نمی‌کند
تامین اجتماعی کارت طلایی صادر نمی‌کند
تامین اجتماعی کارت طلایی صادر نمی‌کند
تامین اجتماعی کارت طلایی صادر نمی‌کند
تامین اجتماعی کارت طلایی صادر نمی‌کند