فینوتک، این امکان را فراهم کرده است که کسب و کارها در هر ابعاد و اندازه‌ای، بتوانند خدمات بانکی را در محیط‌های نرم‌افزاری خود پیاده‌سازی کنند و در نتیجه مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ در دنیا، وابستگی خود را به بانک‌ها کاهش دهند.

از ابتدای خلق فلسفه مدیریت، مدیری وجود نداشته است که علاقه‌مند به ایجاد سرعت و سهولت در فرایندهای سازمان خود نباشد. چرا که این موضوع باعث ایجاد مزیت‌های رقابتی متعددی در بدنه سازمان و ارتباط با ذینفعان می‌شود. اما این موضوع به آرزویی دست نیافتنی برای بسیاری از سازمان‌ها و برگ برنده‌ای برای تعداد کمتری از آن‌ها تبدیل شده‌است.
پاشنه آشیل سازمانها در این عدم موفقیت، هدر رفتن زمان در تصمیم‌گیری‌ها به دلیل عدم دسترسی آنی به داده‌ها، وجود فرآیندهای بروکراتیک و پیچیده، مواجهه با خطای انسانی، وابستگی دائمی به سیستم‌های برون‌سازمانی مانند وابستگی به بانک‌ها برای انجام فرآیندهای مالی است.
امروزه تمام شرکت‌های پیشرو در دنیا با تکیه بر تکنولوژی‌های نوین، در بستری امن، سریع و ساده با دریافت راهکارهای شخصی-سازی شده، به مزیت‌های رقابتی مناسبی دست یافته‌اند. از آن-جایی که استفاده از خدمات بانکی وجه اشتراک تمام کسب و کارهاست، راهکارهای این حوزه موارد استفاده بیشتر و مهم‌تری دارند.
به عنوان مثال شرکتی مانند CISCO با استفاده از این دسته از خدمات در حوزه مالی، بدون رفت و آمد به بانک، دسترسی در لحظه به اطلاعات حساب‌ها، چک‌ها و گردش اطلاعات خود دارد. همچنین تمامی پرداخت‌های خود به ذینفعان و تأمین‌کنندگان را از طریق نرمافزارهای درون سازمانی خود و با دسترسی به حساب-های بانکی، پرداخت می‌کند. CISCO از این طریق توانسته‌است با حل یکی از سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و حساس‌ترین فرآیندهای سازمان و تبدیل آن به یک مزیت رقابتی، جایگاه هفتمین شرکت برتر فناوری اطلاعات در دنیا را کسب کرده و در یک دهه درآمد خالص خود را به میزان ۲ برابر افزایش داده است. دستیابی به داده‌های آنی ارزشمند، حذف خطاهای انسانی، بالا بردن رضایت مشتریان، کارمندان و ذینفعان نیز از دیگر مزایای استفاده از این سرویس‌ها است. دستیابی آنی به دادههای ارزشمند، به مدیران CISCO امکان داده تا تصمیم‌های اثربخش و حیاتی را در زمان مناسب اتخاذ کنند.
در کشور ما نیز کسب و کارهای پیشرو و نوآور در این مسیر گام برداشتند و برای ایجاد مزیت‌های رقابتی و ورود به بازارهای بین‌المللی به دنبال این راهکارها هستند. در نتیجه، بازیگرانی در این عرصه شروع به فعالیت کرده‌اند تا این مسیر را هموار کنند. یکی از اصلی‌ترین بازیگران ارائه این خدمات، فینوتک است. فینوتک، این امکان را فراهم کرده است که کسب و کارها در هر ابعاد و اندازه‌ای، بتوانند خدمات بانکی را در محیط‌های نرم‌افزاری خود پیاده‌سازی کنند و در نتیجه مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ در دنیا، وابستگی خود را به بانک‌ها کاهش دهند.
برای اطلاع بیشتر از راهکارها و فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، می‌توانید به آدرسfinnotech.ir مراجعه کنید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=101880
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانکداری باز، ضرورتی برای رقابت
بانکداری باز، ضرورتی برای رقابت
بانکداری باز، ضرورتی برای رقابت
بانکداری باز، ضرورتی برای رقابت
بانکداری باز، ضرورتی برای رقابت