رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت: ممکن است استفاده از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد. البته اگر بنزین ۱۲۰۰ تومان شود دو نرخی نخواهد شد.

رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه استفاده از کارت سوخت برای ۱۱ سال پیش و کاری منسوخ است، گفت: ممکن است استفاده از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد. البته اگر بنزین ۱۲۰۰ تومان شود دو نرخی نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر استفاده دوباره از کارت سوخت، اظهار کرد: اتحادیه قبل از این که مجلس شورای اسلامی استفاده دوباره استفاده از کارت سوخت را تصویب کند، مخالفت خود را اعلام کرد، زیرا هنگامی که گفته می‌شود بنزین لیتری ۱۰۰۰ تومان است، استفاده از کارت سوخت بی معنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال‌ حاضر مردم از کارت جایگاه‌دار استفاده می‌کنند، ادامه‌ داد: استفاده دوباره از کارت سوخت یک کار ‌اضافه است. این سیستم برای سال ۱۳۸۶ است و تقریبا ۱۱ سال از زمان اجرای آن گذشته و یک کار منسوخ است.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در پاسخ به این سوال که آیا استفاده دوباره از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین است یا خیر؟ اظهار کرد: احتمالا مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد، زیرا رییس جمهور در سخنان خود اعلام کرده است که در مورد بنزین برای اقشار آسیب پذیر فکری خواهیم کرد.

حاج محمدرضا با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با بنزین لیتری ۱۵۰۰ تومانی مخالفت کرده است، افزود: به نظر من اگر بنزین لیتری ۱۲۰۰ تومان شود، دو نرخی نخواهد شد.

وی ادامه‌ داد: برخی می‌گویند که قیمت بنزین باید برابر قیمت فوب خلیج فارس شود. ترکیه را مثال می زنم که بنزین در آن کشور ۱۸ هزار تومان است، اما نمی‌گویند که درآمد مردم ترکیه بر اساس لیر و درآمد ایران بر اساس ریال است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=101758
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

احتمال دو نرخی شدن بنزین
احتمال دو نرخی شدن بنزین
احتمال دو نرخی شدن بنزین
احتمال دو نرخی شدن بنزین
احتمال دو نرخی شدن بنزین