- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

مخزن صندوق امانات الکترونیک بانک ملت آغاز به کار کرد

مخزن صندوق امانات الکترونیک بانک ملت در تبریز با حضور مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و با حضور نمایندگان اداره کل بانکداری شخصی این بانک به صورت رسمی شروع به کار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول [1]، در این مراسم، قرارداد نخستین مشتری حائز شرایط در سامانه متمرکز صندوق امانات الکترونیک ثبت و اقلام صندوق مربوطه از سوی مدیر بانک ملت آذربایجان شرقی به وی تحویل داده شد.
بر اساس این گزارش، ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای آن دسته از مشتریانی که همواره نگرانی هایی از بابت نگهداری اشیای قیمتی و مدارک و اوراق با ارزش خود به هنگام ترک خانه، سفر یا… دارند، از مهم ترین دلایل توسعه این خدمت از سوی بانک ملت است.
در همین راستا با به کارگیری سیستم های مدرن ایمنی، ضد سرقت و ضد حریق و همچنین سامانه مدیریتی – حفاظتی منحصربه فرد، نسل جدیدی از خدمات صندوق امانات الکترونیک در مخزن تبریز برای ارائه به مشتریان آماده شده است.
همچنین آموزش های لازم جهت نحوه تعامل شعب با مشتریان استفاده کننده از این نوع خدمت و کاربری سامانه مربوطه، به کارکنان ستادی، رؤسای شتاب و همچنین رؤسای گروه سپرده و خدمات مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی ارائه شده است.
از این پس مشتریان بانک ملت می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملت در استان آذربایجان شرقی، در صورت احراز شرایط مربوطه نسبت به تکمیل فرم درخواست و انعقاد قرارداد اجاره صندوق امانات الکترونیک اقدام کنند.

انتهای پیام