اقدامات و عملکرد شرکت بیمه دانا در خصوص کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله منطقه غرب کشور تشریح شد.

اقدامات و عملکرد شرکت بیمه دانا در خصوص کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله منطقه غرب کشور تشریح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در نامه‌ای خطاب به ندیمی بوشهری معاون بانک و امور بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در پی وقوع زمین لرزه شدید در منطقه غرب کشور به ویژه کرمانشاه، اقدامات حمایتی بیمه دانا در جهت کمک رسانی به زلزله زدگان بلافاصله آغاز شد.
وی، استقرار واحدهای ارزیابی و پرداخت خسارت در کلیه مناطق زلزله زده، حضور ثابت معاونان و مدیران ارشد شرکت و روسای شعب منطقه در مناطق آسیب دیده، شناسایی و ارزیابی بالغ بر ۱۴۰۰ مورد خسارت( منازل مسکونی و تاسیسات سازمان های دولتی و غیر دولتی) و خرید ۵۰ عدد کانکس برای اسکان زلزله زدگان را از اقدامات این شرکت در راستای کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر عنوان کرد.
دکتر صادق همچنین اختصاص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از بودجه تبلیغات برای آسیب دیدگان و ارسال محموله های متعدد از شعب شرکت شامل کمک های نقدی و غیر نقدی به منطقه را از سایر اقدامات این شرکت برشمرد و اظهار داشت: بیمه دانا در عملیات پرداخت خسارت به زیان دیدگان تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=100077
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تشریح عملکرد بیمه دانا در زلزله کرمانشاه
تشریح عملکرد بیمه دانا در زلزله کرمانشاه
تشریح عملکرد بیمه دانا در زلزله کرمانشاه
تشریح عملکرد بیمه دانا در زلزله کرمانشاه
تشریح عملکرد بیمه دانا در زلزله کرمانشاه