بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.

بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامی http://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.

این نظر سنجی به این صورت اجرا می شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظر سنجی از طریق این ربات ارسال می شود، که مشتریان می توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.

این نظرات جهت بهبود عملکرد شعب بانک ایران زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحد های ذیربط قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.

ضمناً مشتریان می توانند با شرکت در مسابقه “عضو شو، جایزه بگیر” در قرعه کشی هفتگی ده میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=100047
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمیدرضا نوحه گری گفت:

    باتشکر از زحمات همکاران بخصوص آقای طاهری مهاونت شعبه ۱۱۷ جوادیه

  2. حمیدرضا نوحه گری گفت:

    ضمن تشکر از مسولین و پرسنل روابط عمومی بازرسی و باشگاه و دیگر پرسنل شعب و آقای مهدی زاده و طاهری و ضمن تشکر مجدد از خدمات بانکداری و امور رسیدگی نظرات و شکایات و پیشنهادات مشتریان
    ومن ا….التوفیق

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارزیابی عملکرد شعب بانک ایران زمین با نظرسنجی تلگرامی امکان پذیر شد
ارزیابی عملکرد شعب بانک ایران زمین با نظرسنجی تلگرامی امکان پذیر شد
ارزیابی عملکرد شعب بانک ایران زمین با نظرسنجی تلگرامی امکان پذیر شد
ارزیابی عملکرد شعب بانک ایران زمین با نظرسنجی تلگرامی امکان پذیر شد
ارزیابی عملکرد شعب بانک ایران زمین با نظرسنجی تلگرامی امکان پذیر شد