کارگاه آموزشی در شعبه بیستون (کرمانشاه) بیمه سرمد جمعی از نمایندگان و کارشناسان این شرکت برگزار شد.
کارگاه آموزشی در شعبه بیستون (کرمانشاه) بیمه سرمد با حضور پیمان قربانی، سرپرست مدیریت بازاریابی، فروش و امور مشتریان، پیمان فتحی سرپرست این شعبه و جمعی از نمایندگان و کارشناسان این شرکت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، قربانی در این دوره آموزشی که با هدف تشریح روش های مذاکره با مشتریان و تبیین مبانی بازاریابی و فروش در صنعت بیمه برگزار شده بود، شناسایی، نیازسنجی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن مورد تاکید قرار داد و گفت: رسیدگی به تمامی امور بیمه ای بیمه گذاران و جلب رضایت آنان در تمام مراحل از صدور بیمه نامه تا رسیدگی، ارزیابی و پرداخت خسارت از یکسو و ایجاد ارتباط مستمر و تعامل موثر با بیمه گذاران از سوی دیگر، یکی از اصلی ترین اصول حرفه ای راهبران فروش است.
در ادامه این دوره آموزشی همچنین سوالات و موانع آموزشی نمایندگان استان مطرح شد که مدرس مربوطه و سرپرست مدیریت بازاریابی و فروش و امور مشتریان نسبت به تشریح و تفهیم مباحث مورد نظر اقدام کردند.