شرکت بیمهکوثر با اطلاعرسانی دقیق و بهموقع توانست در رتبهبندی شرکتهای پذیرفتهشده در بازار فرابورس از لحاظ شفافیت مالی بین ۷۷شرکت رتبه شانزدهم را کسب کند.
شرکت بیمهکوثر با اطلاعرسانی دقیق و بهموقع توانست در رتبهبندی شرکتهای پذیرفتهشده در بازار فرابورس از لحاظ شفافیت مالی بین ۷۷شرکت رتبه شانزدهم را کسب کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، ارایه بهموقع و شفاف اطلاعات بسترهای اعتماد سهامداران و سرمایهگذاران را فراهم کرد.
فرامرز مهرجو عملکرد معاونان، مدیران و کارکنان شرکت و اعتماد سرمایهگذاران را از عوامل رشد ارزش بازار بیمهکوثر از ۳۴۷میلیارد تومان به ۴۱۵میلیارد تومان برشمرد و افزود: اکنون با بازگشایی نماد بیمهکوثر قیمت سهام شرکت از ۱۳۹تومان به ۱۶۶تومان افزایش یافته است.
وی با تاکید بر این مطلب که شفافیت یکی از اصول بازار سرمایه است، یاداورشد: امتیازبندی شرکتها در شفافیت مالی براساس وضعیت اطلاعرسانی شرکتها از لحاظ قابلیت اتکا و ارسال بهموقع اطلاعات صورت گرفته است.
معاون مالی و اقتصادی بیمهکوثر با بیان اینکه میزان نوسانات و تغییرات در پیشبینیهای ارسالی و همچنین تفاوتهای میان مبالغ پیشبینیشده و عملکرد واقعی حسابرسی شده معیار قابلیت اتکا در این محاسبات است، خاطرنشانکرد: گزارش پیشبینی درآمد هر سهم و اظهارنظر حسابرس نسبتبه آن، صورتهای مالی میاندورهای حسابرسینشده و پایان دوره بههمراه اظهارنظر حسابرس، صورت وضعیت فروش و برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران ازجمله شاخصهای تعیین ارسال بهموقع اطلاعات در مقاطع تعیینشده در دستورالعمل افشای اطلاعات است که با لحاظ کردن میزان تاخیر در ارسال اطلاعات، مورد محاسبه قرار میگیرد.