- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

نوربخش: نیازمند اصلاحات ساختاری در نظام بیمه‌ای هستیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه تداوم فعالیت و ارتقاء خدمات سازمان های بیمه گر نیازمند اصلاحات ساختاری در نظام های بیمه ای است، گفت: امیدواریم با استقرار دولت دوم دکتر روحانی، اقدامات اصولی که در دولت فعلی پایه ریزی شده است، با جدیت تداوم یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، سیدتقی نوربخش در ملاقات با آیت الله سید حسن خمینی، یادگار امام راحل و تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) در حسینیه جماران به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، گفت: با فعالیت اصولی و توجه به دیدگاه های تخصصی در حوزه بیمه های اجتماعی چشم انداز روشنی در پیش روی ما قرار دارد و با سیاست گذاری مناسب فرصت خدمت به مردم در این حوزه فراهم می شود.
وی با یاد آوری اینکه مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی طی سال های اخیر در هفته تأمین اجتماعی با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار می کردند، گفت: در هفته تأمین اجتماعی امسال نیز یاد ایشان را گرامی میداریم و از راهنمایی هایی که درباره حمایت از تأمین اجتماعی و گسترش آن ارائه کرده اند استفاده می کنیم.
نوربخش اظهار داشت: برای مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و نمایندگان شرکای اجتماعی باعث توفیق است که در اولین روز هفته تأمین اجتماعی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بلند ایشان تجدید میثاق کردیم و امروز در دومین روز از هفته تأمین اجتماعی توفیق ملاقات با یادگار گرانقدر حضرت امام (ره) را داریم.
وی افزود: بدون تردید صدای حق طلبی و عدالت خواهی حضرت امام(ره) که از حسینه جماران به گوش جهانیان رسید، در تاریخ ایران و جهان ماندگار خواهد بود.
دکتر نوربخش ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی مفتخر به خدمت رسانی به ۴٢ میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه شریف کارگران و بازنشستگان است که پشتوانه های اصلی نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.
دکتر نوربخش گفت: در سازمان تأمین اجتماعی علیرغم همه محدودیت ها خدمت رسانی به جامعه شریف کارگران و بازنشستگان به خوبی انجام شده و تمامی تعهدات سازمان در قبال جامعه تحت پوشش در زمان مقرر انجام شده است.