- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

ارائه خدمات موردنظر مشتریان ضامن موفقیت موسسه ثامن است

سرپرست مدیریت شعب آذربایجان غربی با تأکید برجذب منابع ارزان‌قیمت گفت: در شرایط کنونی ارائه خدمات موردنظر مشتریان ضامن موفقیت ثامن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، علیرضا طلیسچی در جلسه اتاق فکر آذربایجان غربی گفت: بانکداری امروز تبدیل به نیازسنجی مشتریان و ارائه طرح‌های جدید، بکر و خدمات مبتنی بر آن شده، به‌نحوی‌که این رویکرد ضامن موفقیت و حرکت روبه‌جلوی آنها شده است.

وی بر خلق طرح‌های تسهیلاتی جدید برای جذب بیشتر منابع تأکید داشت و اضافه کرد: بانک‌ها و مؤسساتی موفق‌ترند که بتوانند برای مشتریان و جامعه یک نیاز جدید ایجاد کنند.

طلیسچی همچنین در جمع روسای شعب آذربایجان غربی وصول مطالبات را شامل کل مطالبات اعم از فروش اقساطی و دیگر طرح‌های تسهیلات دانست.

وی با تأکید بر تقسیم‌کار در پیگیری مطالبات، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد زیرمجموعه و اخذ گزارش از نحوه وصول مطالبات، رصد و کنترل پیگیری مطالبات از اولویت‌های کاری روسای شعب است.

طلیسچی با یادآوری اینکه پیگیری مطالبات فقط برای ارقام درشت و وام‌های مشارکتی نیست، افزود: توان سنجی صحیح مشتریان و اخذ وثایق معتبر از بهترین روش‌های پیشگیری از ایجاد مطالبات است.

انتهای پیام