- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

نرخ دلار و سکه در بازار تهران کاهش یافت

صرافان ارز و سکه امروز (سه شنبه) هر دلار آمریکا را با کاهش ۱۳۹ ریالی نسبت به دیروز، ۳۷ هزار و ۵۱۳ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۲ هزار ریال افت قیمت، ۱۲ میلیون و ۱۲ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۳۱ ریال رسید که در مقایسه با دیروز (دوشنبه، شانزدهم اسفند) ۱۳۴ ریال کاهش یافت.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۷ هزار و ۴۰ ریال داد و ستد شد که در مقایسه با دیروز ۲۳۰ ریال کاهش را نشان داد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۳۲۰ ریال اعلام کرد.

** مسکوکات طلا
بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز، ۱۲ میلیون ریال و هر نیم سکه با ۶۰ هزار ریال افزایش قیمت، ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال به فروش رفت.
هر قطعه ربع سکه طلا با ۳۰ هزار ریال افزایش قیمت در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۸۴۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با ۵۰ هزار ریال افزایش، ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با ۶ دلار و ۴۰ سنت کاهش قیمت نسبت به دوشنبه یک هزار و ۲۲۵ دلار و ۷۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۲۵۰ ریال اعلام کرده که نسبت به دیروز ۱۲ هزار ریال کاهش داشته است.

انتهای پیام