- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

حمایت مالی از استارتاپ‌های حوزه مالی و پرداخت

مدیر ارشد مرکز نوآوری و فناوری فناپ ضمن اشاره به حضور استارتاپ‌ها در دومین رویداد “فین‌تک” جهت ایجاد تحول در حوزه مالی و پرداخت گفت: هدف ما در رویداد “فین‌تک” حمایت مالی و معنوی از کسب‌وکارهای حوزه مالی و پرداخت است کمااینکه رویداد سال گذشته نیز کمک ما به تشکیل استارتاپ‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، مصطفی نقی‌پور در رابطه با اهداف برگزاری رویداد “فین‌تک” امسال افزود: در رویداد فین تک فناپ امسال با توجه به نیازسنجی که داشتیم علاوه بر مسابقه استارتاپی، مسابقه برنامه نویسی در حوزه فناوری مالی هم در این رویداد گنجاندیم.
وی با اشاره به افتتاحیه این رویداد که در ۱۸ اسفند در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود اظهارداشت: این رویداد در سه روز برگزار می‌شود که در اولین روز برگزاری آن بین ۱۰ تا ۱۵ ایده برای مسابقه انتخاب و این تعداد در روز آخر به داوری صاحبنظران گذاشته خواهند.شد.
نقی پور همچنین افزود: یک فضای نمایشگاهی نیز در این رویداد خواهیم داشت برای استارتاپ‌هایی که در حال حاضر موفق هستند و کسب‌و کار آنها رونق گرفته است و از طرفی از سرمایه‌گذاران این عرصه نیز دعوت خواهیم کرد تا در رویداد فین تک فناپ حضور یابند.
وی در خصوص تفاوت فین تک فناپ با سایر فین تک‌های برگزار شده گفت: ما در این ریواد قصد حمایت واقعی از استارتاپ‌های موفق و کارآمد در حوزه مالی و پرداخت را داریم. ما در ای نرویداد سرویس‌های مالی که استارتاپ‌ها نیاز دارند به آنها می دهیم و انتظار داریم یک حمایت واقعی را هم از استارتاپ‌های برگزیده داشته باشیم.
گفتنی است، دومین رویداد نوآورانه فین تک که از  ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود، فرصتی سه روزه در اختیار صاحبان ایده، علاقه‌مندان برنامه‌نویسی، طراحی رابط و تجربه کاربری و صاحبان کسب و کارهای نوپا قرار می‌دهد تا ایده‌های خود را مطرح و حمایت‌های لازم برای پیاده‌سازی ایده‌هایشان را دریافت کنند.علاقمندان می توانند تا پنج شنبه ۵ اسفندماه از طریق سایت این رویداد به نشانی www.fintechfest.ir [2] ثبت نام کنند.