- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

رشد حق بیمه ۱۴ درصدی در شش ماهه نخست سال

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین اعلام کرد: مدیریت ریسک در صدور و کنترل آن در بیمه نوین، رشد ۱۴ درصدی حق بیمه در شش ماهه نخست سال ۹۵ را در این شرکت محقق کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، آرام رشیدی با اعلام این خبر افزود: با آغاز سال ۹۵ برای بیمه نوین، همزمان با اتخاذ استراتژی رشد در فروش، پالایش پرتفوی در دستور کار قرار گرفت و طبق پیش بینی ها با به کارگیری سیاست های بازنگرانه در فرآیندهای مختلف شرکت، علاوه بر رشد ۱۴ درصدی حق بیمه، با ارزیابی، تحلیل و کنترل ریسک موفق به کاهش ۲۴ واحدی نسبت خسارت به صدور نیز در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴ شدیم.

وی در ادامه افزود: در بخش فنی علاوه بر پیش بینی سود، کاهش ۱۶ درصدی مبلغ خسارت همراه با ۷۹ درصد کاهش در تعداد خسارت در همین مدت ناشی از سیاست­ های تکمیلی در آموزش و سامان دهی فرآیندهای عملیاتی در شرکت است که با بررسی و ارائه روش­ های مناسب، بهبود مستمر این روند در دستور کار قرار گرفته است.

رشیدی همچنین تصریح کرد: طبق پایش های مقطعی و همزمان با آن تحلیل عملکرد شرکت در حوزه های مختلف فنی و سرمایه گذاری برنامه های عملیاتی با زمانبندی مشخص برای تحقق اهداف هر یک از واحدها و شعب، پیش بینی شده و در حوزه های مختلف طراحی، ارائه و کنترل می شود.

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در پایان با اشاره به اهمیت بازیابی نیروی انسانی و ارتقای کیفی شبکه فروش در شرکت خاطر نشان کرد: در حوزه ارتقای توانمندی نیروی انسانی نیز آموزش همگام کارکنان و نمایندگان با رویکرد ایجاد دانش کاربردی و مؤثر در حرفه افراد در حال اجراست و تمام ساز و کارهای موجود در شرکت در جهت ارتقای کیفی و ایجاد تمرکز مشارکتی با شبکه فروش در توسعه سهم بیمه نوین در بازارهای متنوع با هدف کسب پرتفوی سوددِه با حداقل ریسک است.

انتهای پیام