- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

۷۸ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس

بیش از ۷۸هزار و ۲۶۲میلیارد ریال افزایش سرمایه در پنج ماه نخست امسال در بورس اوراق بهادار صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1] به نقل از تسنیم، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بالغ بر ۷۸هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۴۸میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۴هزار و ۶۸۴میلیارد و ۹۴۹میلیون ریال از طریق جایزه، ۴۹هزار و ۱۵۰میلیارد و ۹۵۵میلیون ریال از طریق حق تقدم و ۱۴هزار و ۴۲۶میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال از طریق جایزه و حق تقدم بوده است.
بر اساس این گزارش؛ در مردادماه امسال ۲۰هزار و ۸۴۷میلیارد و ۷۰۵میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۲هزار و ۸۰۲میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۱۸هزار و ۴۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.
در تیرماه امسال نیز ۸هزار و ۴۴۸میلیارد و ۴۵۱میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۵هزار و ۲۲۰میلیارد و ۶۳۶میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۳هزار و ۷۲۷میلیارد و ۸۱۵میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.
در خردادماه نیز ۲هزار و ۱۵۸میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۲۰۵میلیارد ریال آن از طریق جایزه و یک هزار و ۶۵۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق جایزه و حق تقدم بوده است.
همچنین در اردیبهشت ماه امسال ۳۰ هزار و ۷۱۴ میلیارد و ۱۸۷میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۵ هزار و ۴۳۲میلیارد و ۸۴۳میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۱۱ هزار و ۱۵۵میلیارد ریال از طریق حق تقدم و ۱۴ هزار و ۱۲۶ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال از طریق جایزه و حق تقدم است.
بر اساس این گزارش؛ در فروردین گذشته نیز ۱۵هزار و ۹۴۳میلیارد و ۸۵میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که یک هزار و ۲۳میلیارد و ۵۳۵میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۱۴ هزار و ۵۶۹میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

انتهای پیام