- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

عبور از تنگناهای اقتصادی به کمک نظام بانکی

جهانگیری گفت: برای عبور از تنگناها و مشکلات کشور چاره ای جز اتکا به بخش خصوصی نداریم و باید بخش خصوصی محور و مدار اقتصاد شود و مسئولین و نظام بانکی باید این شرایط را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع کویر دامغان، با اشاره به افتتاح طرح های متعدد در هفته دولت خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است که دولتمردان در سیاست ها و برنامه های خود بازنگری کنند و میزان تحقق اهداف خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
معاون اول رئیس جمهور افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که می تواند ایران را به پیشرفت برساند و کشور را از چالش های موجود عبور دهد.
وی با تأکید بر لزوم افزایش تولید و سرمایه گذاری در کشور گفت: برای تحقق این امر باید شرایطی فراهم شود که سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی احساس کنند بستر مناسبی برای فعالیت آنها مهیا شده است.
جهانگیری همچنین بر ضرورت فراهم شدن بستر مناسب فرهنگی برای سرمایه گذاری در کشور افزود: سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید احساس کنند که از احترام نزد مردم و مسئولین برخوردار هستند.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: ما برای عبور از تنگناها و مشکلات کشور چاره ای جز اتکا به بخش خصوصی نداریم و باید بخش خصوصی محور و مدار اقتصاد کشور شود و مسئولین و نظام بانکی نیز باید این شرایط را فراهم کنند.

انتهای پیام