- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

ارائه محصولات نوین در بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات در سفر به استان آذربایجان غربی که با سفر هیأت دولت تدبیر و امید به آن استان همزمان شده است بر طراحی و ارائه محصولات جدید متناسب با خواسته و نیاز مشتریان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، اسماعیل لـله گانی در دیدار با کارکنان ضمن بازدید از شعب این بانک در استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیکی در ارتقاء شاخص های مشتری مدارانه گفت: امروزه تأمین سطح بالاتری از رضایت مندی مشتریان یک ضرورت انکار ناپذیر است که پیشرفت های نوین در عرصه ارتباطات زمینه تأمین رضایت بیشتر مشتریان و مخاطبان بانک ها را فراهم ساخته است.
وی در ادامه افزود: تداوم حیات بانکها در گرو ارائه محصولات نوین و تنوع بخشی و توسعه محصولات الکترونیکی است که با رویکردی مشتری مدارانه به مخاطبان ارائه گردند.
مدیر عامل بانک صادرات ایران در ادامه اظهار داشت: بدون شک گسترش بانکداری الکترونیکی زمینه های لازم برای حذف روش ها و شیوه های سیستمی بروکراتیک و دیوانسالاری را فراهم نموده است و در این زمینه رویکرد ما بر این است تا ضمن افزایش کمی و کیفی و تنوع بخشی به خدمات بانک رضایت مندی مشتریان را به بهترین شکل ممکن تأمین نمایم.
وی افزود: یکی از اولویت های اصلی بانک صادرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات طراحی محصولات متنوع متناسب با خواسته و نیاز مشتریان می باشد که در این زمینه تلاش شده تا با مطالعه و بررسی نیازهای آنها نسبت به طراحی محصولات نوین همگام با پیشرفت های روز دنیا اقدام شود.
به گزارش بولتن نیوز، لـله گانی تأکید کرد: این بانک در نظر دارد تا در سالجاری هر ماه یک محصول نوین را در عرضه فن آوری اطلاعات و در آینده نزدیک از چند محصول جدید رونمایی خواهد شد که این خدمات می توانند خواسته های قشر عظیمی از جامعه را پاسخگو باشند.

انتهای پیام