- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

شکست مدیران ارشد بی‌بهره از روابط‌عمومی حرفه‌ای، قطعی است

رییس ستاد هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۵ تأکید کرد: شکست مدیران ارشد بی‌بهره از روابط‌عمومی حرفه‌ای، قطعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، سید غلامرضا کاظمی دینان که در آستانه هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۵ در جمع اعضای کمیته‌های اجرایی این ستاد سخن می‌گفت با با بیان این مطلب گفت: اهمیت و کارکردهای روابط‌عمومی‌ها فراسازمانی و حتی فراملی شده و به ضرس قاطع عرض می‌کنم هیچ زمانی، روابط‌عمومی از منزلت فعلی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به اینکه دوره نادیده گرفتن و اهمیت ندادن به جایگاه روابط‌عمومی به پایان رسیده افزود: امروز، مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و حتی شرکت‌های بخش خصوصی برای دستیابی به اهداف موردنظرشان به طور حتم، نیازمند بهره‌گیری از توانمندی‌های علم ارتباطات و بویژه روابط‌عمومی حرفه‌ای هستند و در غیر اینصورت شکست آن‌ها قطعی است.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام رسمی برخی از نهادهای حرفه‌ای، چند سالی است که روابط‌عمومی در ردیف مشاغل سخت و استرس‌آور است گفت: نیروی انسانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن نهاد ارتباطی هر سازمان است و لازم است مدیران ارشد، ضمن ارج نهادن به تلاش آن‌ها، اقدامات جدی در جهت حفظ، نگهداشت و ارتقای سلامت روانی و جسمی کارکنان بخش روابط‌عمومی بعمل آورند.

رییس ستاد هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۵ با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۲ و با همت تعدادی از فعالان روابط‌عمومی، برگزاری هفته روابط‌عمومی در دستور کار قرار گرفت افزود: بسیار خرسندیم که هفته روابط‌عمومی در کشور با همت بخش خصوصی و پشتیبانی وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی و صنفی شکل گرفت و از تمام علاقمندانی که به پربارتر شدن برنامه‌های این هفته همت گماردند، متشکریم.

کاظمی دینان گفت: هفته روابط‌عمومی از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲ خرداد بطول خواهد انجامید.

وی اظهار داشت: برگزاری یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، برگزاری نشست‌های حرفه‌ای و صنفی در تهران و سایر استان‌ها و مراسم پایانی مسابقات فوتسال روابط‌عمومی‌ها جام اولین شهید مدافع حرم روابط‌عمومی‌ها شهید تقی ارغوانی، بخشی از برنامه‌هایی است که علاوه بر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی توسط سازمان‌ها و نهادهای صنفی و حرفه‌ای مختلف تدارک دیده شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.7pr.ir یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۸۰۷۴۵۳ سئوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام