سوال اینجاست که یک دایناسور چه نسبتی می‌تواند با فرهنگ ایران داشته باشد آن‌هم با این کیفیت طراحی روی بیلبورد!

در اوضاع و احوال بد اقتصادی و رکودی که بازار را فرا گرفته است کمتر کسی سراغ بیلبوردهای گران‌قیمت تهران می‌رود، بیلبوردهایی که بیشتر به‌درد پول آتش زدن می‌خورند تا تبلیغات.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در همین شرایط شاید بتوان گفت یکی از میهمانان همیشگی بیلبوردهای تهران بانک‌های دولتی و خصوصی هستند؛ بانک‌هایی که قرار است سرمایه‌های مردمی را در تامین منابع زیرساخت‌های کشور و تولید و سرمایه‌گذاری خرج کنند اما بخش عمده‌ای از آن را صرف خرید شعبه و زمین و البته بخش کوچکی را خرج بیلبورد می‌کنند.

به‌هر حال به‌تازگی بانک دولتی پست بانک که باید تمرکز خود را روی ارائه خدمات مالی و بانکی به مناطق روستایی معطوف کند با یک تبلیغ عجیب و غریب روی برخی از بیلبوردهای تهران دیده می‌شود!

به نوشته آیمارکتور، تبلیغ خلاقانه!!! پست بانک با شعار “من و پست بانک همین الان…” که به شکل نقاشی است و با یک کاراکتر Mascot به شکل دایناسور که با در دست داشتن مونوپاد و در آغوش گرفتن لوگوی پست بانک طراحی شده است شاید از عجیب‌ترین طرح‌های تبلیغاتی باشد که روی بیلبوردهای شهر رفته است!
iran-post-bank

اما سوال اول اینجاست که یک دایناسور چه نسبتی می‌تواند با فرهنگ ایران داشته باشد آن‌هم با این کیفیت طراحی روی بیلبورد!
و استفاده بسیار ناشیانه از واژه‌هایی مانند “همین الان یهویی” که تاریخ مصرفش در جامعه گذشته است به چه منظور بوده است!
و در آخر اینکه مخاطب با دیدن این طرح به فکر چیزی مانند مسابقه یا شبیه آن می‌افتد که باید در شبکه‌های اجتماعی برگزار شود که البته با کمی جستجو خواهد یافت هیچ ردپایی از کانال‌های رسمی پست بانک در شبکه‌های اجتماعی نه در وب‌سایت و نه در خود این شبکه‌ها ندارد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=74487
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

درباره تبلیغ خلاقانه “من و پست بانک همین الان…!”
درباره تبلیغ خلاقانه “من و پست بانک همین الان…!”
درباره تبلیغ خلاقانه “من و پست بانک همین الان…!”
درباره تبلیغ خلاقانه “من و پست بانک همین الان…!”
درباره تبلیغ خلاقانه “من و پست بانک همین الان…!”