تعویض تابلوی شعب موسسه منحل شده میزان با تابلوهای بانک صادرات ایران از صبح امروز آغاز شد.

اخبارپول – تعویض تابلوی شعب موسسه منحل شده میزان با تابلوهای بانک صادرات ایران از صبح امروز آغاز شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، شعبه ابوطالب موسسه میزان در شهر مشهد نخستین شعبه موسسه منحله است که تابلو بانک صادرات ایران در آن نصب شد.
بر اساس این گزارش طبق توافق بانک مرکزی و بانک صادرات ایران تمامی تعهدات موسسه میزان به بانک صادرات منتقل شد.
متن کامل اطلاعیه بانک مرکزی در این خصوص به این شرح است: “حسب تصمیمات متخذه و تفاهم‌های انجام شده، بانک صادرات ایران رسیدگی و مدیریت تمام امور مرتبط با تعاونی اعتبار منحله میزان را پذیرفت. در حال حاضر بانک صادرات ایران با استفاده از ظرفیت و توان بالای مدیریتی خود با سرعت و دقت در تلاش برای تدارک زمینه‌های لازم برای رسیدگی منظم به امور سپرده‌گذاران، مشتریان و کارکنان تعاونی یادشده است.
بدین‌وسیله از تمام سپرده‌گذاران و مشتریان تعاونی درخواست می‌شود با مدیران بانک صادرات ایران همراهی کرده، طبق برنامه‌ریزی و روش‌های انجام کار مدیریت ارشد بانک مذکور اقدامات خود را سامان بخشند.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد تمام کارکنان تعاونی اعتبار منحله میزان با تلاشی مضاعف تحت مدیریت بانک صادرات ایران همه امور را به‌نحو احسن انجام داده و هرچه سریعتر نظم لازم برای فعالیت بانکی در محیطی آرام را پدید آورند.
همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مدیرعامل محترم، رئیس محترم هیأت مدیره، اعضای محترم هیأت مدیره و هیأت عامل بانک صادرات ایران و نیز از مدیران و کارکنان ساعی آن بانک‌ که در حل مشکلات ایجاد شده تقبل زحمت کرده و با جدّیت در این زمینه اقدام کردند مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌کند”.

 

814717711_2679_17949309781907676239

 

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=72054
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تعویض تابلوی شعب موسسه میزان آغاز شد + عکس
تعویض تابلوی شعب موسسه میزان آغاز شد + عکس
تعویض تابلوی شعب موسسه میزان آغاز شد + عکس
تعویض تابلوی شعب موسسه میزان آغاز شد + عکس
تعویض تابلوی شعب موسسه میزان آغاز شد + عکس