این خط هوایی در نظر دارد از ۱۱ دی ماه امسال پرواز های تهران به لس آنجلس خود را آغاز کند. گفته می شود شروع قیمت بلیط این پرواز از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

این روزها به دنبال رفع تحریم ها و باز شدن نسبی بازارهای رقابتی و تسهیل گردشگران و مسافران در انتخاب هایشان، به تدریج مساله رقابت و ارائه سرویس های بهتر می تواند فاکتور اصلی در بازار رقابت این کسب و کار باشد درست همان طور که در کشورهای دیگر وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول ، یکی از شرکت های هواپیمایی که در ایران هم فعالیت می کند و خطوط پروازی آن در سراسر دنیا گسترده است، هواپیمایی قطر است که یکی از خطوط تازه پروازی اش برای ایرانیان مسیر تهران لس انجلس است که گویا قرار است به زودی راه اندازی شود.
حتما به خاطر گشایش های ایجاد شده از این پس، این خط هوایی یکی از محبوبترین ها برای ایرانیانی خواهد بود که می خواهند این راه بسیار طولانی را برای دیدار اقوام و آشنایان خود در شهر فرشتگان طی کنند.
خبر خوب این است که این خط هوایی در نظر دارد از ۱۱ دی ماه امسال پرواز های تهران به لس آنجلس خود را آغاز کند. گفته می شود شروع قیمت بلیط این پرواز از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
این خط هوایی در حال حاضر در تهران، مشهد و شیراز دفتر دارد و علاقه مندان می توانند به سایت http://www.qatarairways.com/ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=72014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرواز تهران- لس آنجلس از ۱۱ دی ماه
پرواز تهران- لس آنجلس از ۱۱ دی ماه
پرواز تهران- لس آنجلس از ۱۱ دی ماه
پرواز تهران- لس آنجلس از ۱۱ دی ماه
پرواز تهران- لس آنجلس از ۱۱ دی ماه