- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

توانمندی‌های تأمین اجتماعی را به دنیا معرفی می‌کنیم

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان دارای قابلیت های متعددی است، گفت: تلاش کنیم از هر فرصتی برای معرفی توانمندی های این سازمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir [1])، رضا راعی در جلسه ستاد همکاری های بین المللی این سازمان با بیان اینکه حوزه بین المللی این سازمان نیازمند معرفی و ارائه به دنیاست، افزود: نشست های سالانه سفرا و رایزن های فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین فرصت های معرفی بخش های بیمه، درمان، سرمایه گذاری و گردشگری سازمان است.
وی تصریح کرد: همفکری و تعامل با رایزن های بازرگانی سفارتخانه های کشورهای مختلف در تهران نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
راعی اظهار داشت: سطح همکاری و تعامل سازمان تأمین اجتماعی با کشورهای مختلف را بر اساس ویژگی های اقتصادی هر منطقه شناسایی و تعریف کنیم.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی در کشورهای مختلف جهان آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است، افزود: بسترهای همکاری فراهم است و باید با کار کارشناسی بهترین گزینه ها را انتخاب کرد.
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، فضای اقتصادی کشور را نیازمند تزریق خون جدید دانست و گفت:ایجاد سرمایه گذاری های جدید در کشور ضروری است تا موجب رونق اقتصادی شود.
دکتر راعی تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی با تقویت فعالیت های سرمایه گذاری و ورود به اقتصاد بین الملل می تواند در اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد.
وی افزود: توریسم سلامت یکی از حوزه های سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی است که می توان با بهره برداری مطلوب از این امکانات، از این بخش منتفع شد.

انتهای پیام